کد خبر: 143329 - تاریخ: یکشنبه، 9 جولای 2017 - 14:58

معاون عمليات ناجا در رشت:

ناجا يك دستگاه تصميم‌ساز و صاحب نقش حياتي براي پيشرفت كشور است

معاون عمليات ناجا گفت: ناجا يك دستگاه تصميم‌ساز و صاحب نقش حياتي براي پيشرفت كشور است.

به گزارش خوبان، سيد حسن بتوالي در نشست نظارت ستادي استان گيلان كه با حضورز فرمانده انتظامي و مسولان انتظامي استان برگزار شد، فرمانده انتظامي استان را از مديران جهادي و چندبعدي نيروي انتظامي در كشور دانست و افزود: مشكلات، ظرافت و حساسيت‌هاي استان گيلان، شرايط كار در اين استان را دشوار مي‌سازند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه جايگاه ناجا در كشور هر روز ارتقا پيدا مي كند، اظهار داشت: تقويت بنيه نيروي انتظامي مديون فعاليت خستگي‌ناپذير همه كاركنان است.
وي با اشاره به كاهش جرايم و افزايش كشفيات در بيشتر استان‌هاي كشور در سال گذشته، تصريح كرد: به همان نسبت كه پليس رشد مي‌كند، انتظارات از پليس در جامعه نيز بيشتر مي‌شود.

معاون عمليات ناجا با تاكيد بر اينكه بزرگ‌ترين آفت مديريت، رضايت از وضع موجود است، خاطرنشان كرد: همواره بايد با تدبير و برنامه ريزي به دنبال بهتر شدن وضعيت باشيم.

سردار بتولي نظارت را از ابزار ارتقاء مديريت برشمرد و افزود: رده‌هاي مافوق ضمن مشاهده نقاط قوت، بايد مواردي را كه بين وضعيت موجود و وضعيت مطلوب فاصله ايجاد مي كنند را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي كشف و ريشه‌يابي مسئله را از گام‌هاي اول برخورد با معضلات مختلف عنوان كرد و بيان داشت: تعريف وضعيت مطلوب و حل مسئله، گام‌هاي بعدي خواهند بود.

وي با اشاره به اينكه بعضي‌ها به دنبال حذف و تضعيف نيروهاي نظامي كشور هستند، تصريح كرد: نيروهاي نظامي و انتظامي نقشي انكارنشدني در دوام انقلاب و بقاي استقلال كشور داشته اند.

معاون عمليات ناجا با تاكيد بر اينكه همه مديران و فرماندهان بايد به صورت مداوم ارزيابي عملكرد زيرمجموعه را مورد ارزيابي قرار بدهند، خاطرنشان كرد: فرمانده موفق، فرمانده‌اي است كه نيمي از زمانش را صرف نظارت كند.

سردار بتولي از نيروي انتظامي به عنوان يك سازمان تاثيرگذار نام برد و اضافه كرد: ناجا يك دستگاه تصميم‌ساز و صاحب نقش حياتي براي پيشرفت كشور است.
سرهنگ “رضا رجبی” در ادامه اين نشست با بیان اینکه این دور از نظارت ستادی با دوره‌های گذشته تفاوت دارد، اظهار داشت:‌ این نظارت به صورت جامع و کمال از تمام جهات و ابعاد عملکرد انتظامی استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مدیریت زمان در نظارت ستادی اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: در کنار سرعت کار، دقت نظارت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی رعایت اصول حفاظتی و ایمنی در رفت و آمدها را ضروری توصیف کرد و افزود:‌ همه سوابق و مستندات در حوزه های مختلف باید مشاهده، بررسی و تطبیق شوند.
سرهنگ رجبی با بیان اینکه هیچ موضوعی نباید از دید بازرسان در امان بماند، تصریح کرد: اگر امکان آموزش و اصلاح وجود داشته باشد، نظارت ایده‌آل و کامل خواهد شد.

انتهای پیام/125


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads