کد خبر: 142935 - تاریخ: چهارشنبه، 5 جولای 2017 - 08:45

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت

اجرای طرح نشاط معنوی در 31 بقعه متبرکه شهرستان رشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از برگزاری طرح نشاط معنوی از هفدهم تیر لغایت ۲۶ مردادماه سال جاری در بقاع متبرکه شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمیدرضا کریمی در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین دوره طرح نشاط معنوی در تیرماه سال جاری آغاز و طی آن اردوهای سیاحتی و زیارتی نیز با این محوریت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال در سطح شهرستان رشت با محوریت ۳۱ بقعه متبرکه برگزار می‌شود تصریح کرد: در این طرح از وجود ده مبلغ بومی و پنج مبلغ اعزامی از قم استفاده خواهیم کرد و برای نخستین بار 15 دانشجوی علوم قرآنی و حدیث نیز در این طرح با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت همکاری خواهند کرد.

کریمی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را ازجمله اهداف مهم طرح نشاط معنوی دانست و گفت: ما قصد داریم با تبدیل بقاع متبرکه به قطب  فرهنگی بستری مناسب برای حضور دانش آموزان از طریق طرح نشاط معنوی در این اماکن فراهم کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت بابیان اینکه طرح نشاط معنوی امسال با سال‌های دیگر متفاوت است تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های طرح نشاط معنوی امسال با دوره‌های قبل برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی برای دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح است که طی آن دانش آموزان در قالب اردو به ۳۱ بقعه موردنظر اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads