کد خبر: 142879 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 جولای 2017 - 08:58

با حضور تمام اعضاء :

یکصد و سی پنجمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد

یکصدو سی پنجمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش خشکبیجار روز گذشته برگزار شد.

یه گزارش خوبان، یکصدو سی پنجمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش روز گذشته با حضور اکثریت اعضاء درمحل سالن جلسات آموزش و پرورش خشکبیجار  برگزار شد.

در اين جلسه پس از تلاوت آياتي چند ازكلام الله مجيد، ابتداء حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه بخش خشکبیجار مطالبی در رابطه با اهمیت تزکیه و تعلیم  ومطالعه بیان کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام که فرمودند: 5 چیز زیبنده 5نفر است .1-عمل برای عالم 2-عدل برای پادشاه3-سخاوت برای توانگر 4- صبر برای فقیر5-حیا برای زن،ادامه دادندکه باید حتما روزی نیم ساعت مطالعه(واقعی)داشته باشیم آن هم نه با تلگرام و فضاهای مجازی ،چون آنها سواد نمی آورند بلکه مطالب سطحی می باشد.

در ادامه  علیجانی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار نیز بعداز تشکر از حضور حاضرین و تقدیر از همکاری همه مسئولین با آموزش و پرورش،گزارشی از وضعیت اجرای مصوبات جلسه قبل ارائه نمود.

همچنین رحیمعلی محمد نژاد بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با آموزش و پرورش به خصوص در برنامه های اوقات غنی سازی دانش آموزان در کلاس های تابستانی مطالبی بیان نمود.

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads