کد خبر: 142803 - تاریخ: دوشنبه، 3 جولای 2017 - 08:30

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزا در گیلان

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۲ هزار اسناد مالکیت به مردم واگذار شده است گفت: برای طرح‌های اشتغالزا در استان گیلان ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد.

به گزارش خوبان، محمد سعیدی کیا  در مراسم اهدای هزار جلد اسناد مالکیت در روستای میانده چابکسر اظهار داشت: تاکنون 42 هزار و 400 جلد اسناد مالکیت در سراسر کشور به مردم واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ارزش ریالی این میزان املاک واگذار شده را 616 میلیارد تومان اعلام کرد و اعلام داشت: روند واگذاری اسناد این املاک در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

سعیدی‌کیا با اشاره به اینکه تلاش بر این است که این املاک با سرعت واگذار شود افزود: تاکنون روند واگذاری‌ها با سرعت خوبی انجام شده ضمن اینکه 99 درصد این املاک به‌صورت رایگان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای اعطای تسهیلات در استان‌ها جهت سرمایه‌گذاری برای اشتغال، مقدمات لازم از سوی این نهاد انجام شده است گفت: برای طرح‌های اشتغالزا در استان گیلان 20 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که به هر طرح تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ابراز داشت: از استان گیلان 220 طرح معرفی شد که 36 طرح آن مصوب شد و با 24 طرح قرارداد بسته شد ضمن اینکه با پتانسیل‌های موجود در استان، این تعداد طرح‌ها می‌تواند افزایش یابد.

سعیدی‌کیا استان گیلان را در زمینه طرح پرورش ماهیان خاویاری، استانی بسیار مستعد خواند و افزود: تاکنون 16 طرح پرورش ماهیان خاویاری از استان گیلان معرفی شده که 9 طرح با 10 میلیارد تومان تسهیلات اجرا و 6 طرح نیز قرارداد بسته‌اند.

وی رودسر را شهرستانی مستعد جهت سرمایه‌گذاری برای اشتغال خواند و گفت: با توجه به اینکه این بنیاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات لازم را پرداخت می‌کند باید تلاش کنیم تا مردم منطقه را جهت دریافت تسهیلات و در نتیجه ایجاد اشتغال ترغیب کنبم.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/54


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads