کد خبر: 142592 - تاریخ: جمعه، 30 ژوئن 2017 - 11:42

برنامه اي از زبان مردم/ چرا ماه عسل موفق است؟

شبكه سوم سيما، چندين سال است كه برنامه ماه عسل را پخش مي‌كند، برنامه اي كه با موضوع هاي خاص و ناب مخاطبان را به ميخكوب صفحه جادويي مي كند و باعث مي شود تا زمان افطار شبكه را عوض نكنند و پيگير اين برنامه باشند.

به گزارش خوبان، شايد رسم 10 ساله رسانه ملي باشد، كه برنامه هاي مناسبتي را براي افطار مخاطبان تدارك مي بيند.

شبكه هاي مختلف از دو يا سه ماه قبل برنامه هاي مناسبتي خود را تدارك ميبينند، مجري هادرا مشخص مي كنند و بعد به سراغ مهمانان مي روند كه اكثر اين مهمانان هنرمندان و چهره هاي شناخته شده هستند.

اما شبكه سوم سيما، چندين سال است كه برنامه ماه عسل را پخش مي كند، برنامه اي كه با موضوع هاي خاص و ناب مخاطبان را به ميخكوب صفحه جادويي مي كند و باعث مي شود تا زمان افطار شبكه را عوض نكنند و پيگير اين برنامه باشند.

شايد يكي از دلايل موفقيت برنامه ماه عسل اين است، كه درد مردم را به خوبي منعكس مي كند؛ از جنس خود مردم است.

در برنامه امسال ماه عسل، احسان عليخاني به موضوع طلاق پرداخت ، موضوعي كه اين روزها مبتلا به همه خانواده ها است، عليخاني با دعوت از چند خانواده كه اين مشكل را داشتند ، به ساده ترين شكل و با زباني ساده معظلات طلاق را عنوان كرد.

ماه عسل مشكلات و معظلاتي را ميبيند كه براي همه عادي شده است و همين عادي شدن باعث مي شود كه به چشم نيايد، اما با طرح موضوع در اين برنامه باعث ديده شدن و دوباره مطرح شدنش در جامعه مي شود.

مهمانان عليخاني فقط مردم عادي نيستند، هنرمند، ورزشكار و .. كساني هستند كه به اين برنامه مي آيند و از زندگي شان مي گويند، زندگي كه روايتش مطمئنا آوردي براي مخاطب دارد.

امسال احسان عليخاني كار ويژه اي را كه سال گذشته در طرح محسنين انجام داد براي زندانيان انجام داد؛ جمع شدن حدود ١٧ ميليارد تومان پول نشان دهنده اين است، مردم اين برنامه را پسنديده اند و اعتماد كردند.

ماه عسل موفق است، چون با زبان مردم و بدون تكلف با مردم حرف مي زند، مردم وقتي ميبينند، دردهايشان و حرف هايشان در برنامه اي بيان مي شود، مطمئنا اقبال نشان مي دهند و استقبال از طرح محسنين و آزادي زندانيان، نمونه اعتماد مردم به يك برنامه تلويزيوني است.

انتهای پیام/4166641


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads