کد خبر: 142543 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژوئن 2017 - 19:19

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورش و جوانان گیلان:

با توجه به سابقه ورزش های رزمی گیلان ، امیدواریم به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورش و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت: با توجه به سابقه ورزش های رزمی ، امیدواریم گیلان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

به گزارش خوبان، مرتضی حسن زاده رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در نشست سالیانه هیات ورزشهای رزمی استان گیلان گفت: ورزشکاران تحت پوشش این هیات طی سال گذشته موفق به کسب 453 مدال شدند

مرتضی حسن زاده افزود: این تعداد مدال در رقابت هاب جهانی ، آسیایی ، بین المللی و قهرمانی کشور کسب شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد، هشت مدال جهانی ، چهار مدال آسیایی ، 28 مدال بین المللی و 391 مدال در رقابت های قهرمانی کشور توسط ورزشکاران گیلانی در سبک های مختلف تحت پوشش این هیات کسب شد.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از یکصد انجمن ، کمیته و گروه تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی در کشور فعالیت دارند که خوشبختانه بیش از نیمی از آن در گیلان مشغول به کار هستند.

وی بیان کرد: تعدادی از رشته ها نیز همانند موی تای ، کیک بوکسینگ ، هاپکیدو ، سامبو و پنچاک سیلا ت در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند و هدف ما این است که در رشته هایی که در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می یابند، سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در ادامه به عملکرد این هیات طی سال گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشکاران گیلانی علاوه بر شرکت در رقابت های قهرمانی کشور در سبک های مختلف ، در کلاس ها و کارگاه های داوری و مربیگری  و دوره های فنی نیز حضور فعالی دارند.

حسن زاده اضافه کرد: همچنین گواهی موقت مربیگری را لغو کردیم و مربیانی اجازه فعالیت در گیلان دارند که مدرک مربیگری رسمی داشته و مورد تایید فدراسیون نیز باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورش و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت: با توجه به سابقه ورزش های رزمی ، امیدواریم گیلان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

مریم بخشی افزود: این امر مستلزم همکاری همه جانبه شهرستان ها با هیات استان است و همچین با به وجود آمدن این تعامل ، به طور حتم هیات استان نیز همکاری بیشتری با اداره ورزش خواهد داشت.

وی بیان کرد: گیلان جزء استان هایی در کشور بشمار می رود که در اکثر رشته های تحت پوشش این هیات توانایی بالایی دارد و از قهرمانان ارزنده ای برخوردار است و امیدواریم که شاهد موفقیت روزافزون ورزش های تحت پوشش این هیات در گیلان باشیم.

 

انتهای خبر

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads