کد خبر: 142541 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژوئن 2017 - 17:44

مردم متدين گيلان نگارهی قدرشناسانه به خانواده شهدا دارند

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت : مردم متدين گيلان نگارهی قدرشناسانه به خانواده شهدا دارند.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضاميرحيدري در ديدار با خانواده شهيد غلامرضا مژدهي و شهيد محسن معراجي از شهداي مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مواد مخدر با بيان اينكه شهدا حافظان راستين ارزش هاي انقلاب بودند، گفت: إيثار شهدا ايران اسلامي را از گزند توطئه ها در أمان نگه داشت .
اين مقام ارشد انتظامي، شهداي مبارزه با مواد مخدر را شهداي عرصه انسانيت ناميد و اظهار داشت: شهداء براي صيانت از سلامتي جامعه دست به جانفشاني زدند.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان با ستودن صبر و استقامت خانواده شهدا تصريح كرد: خانواده شهدا با تكيه بر عظمت أهل بيت، فرزندانشان را در راه اسلام فدا كردند.
فرمانده انتظامي استان گيلان با تاكيد بر اينكه براي درگيرنشدن جوانان با بلاي خانماسوز اعتياد خون هاي زيادي ريخته شده، خاطرنشان كرد: رفتن به سوي مصرف مواد أفيوني، خيانت به آرمان هاي اين شهداست.
سردار ميرحيدري خدمت به خانواده شهدا را بالاترين افتخار دانست و افزود: مردم متدين گيلان نگارهی قدرشناسانه به خانواده شهدا دارند.
در پايان اين ديدار فرمانده انتظامي استان با اهداي هدايايي به رسم يادبود به خانواده هاي شهيد مژدهي و شهيد معراجي از مقام شامخ شهدا تجليل كرد.
گفتني است شهيد غلامرضا مژدهي سال ١٣٧٠ در حين سپري كردن دوران سربازي در درگيري مسلحانه با اشرار به مقام رفيع شهادت رسيد و شهيد سيدمحسن معراجي در حال انجام ماموريت در بيرجند با كمين اشرار مسلح روبرو شد و به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/45216456456

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads