کد خبر: 142526 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژوئن 2017 - 12:30

عضو مجلس خبرگان رهبری:

قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی برخورد قاطعانه داشته باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان قضایی باید در برخورد با مفاسد اقتصادی قاطع عمل کنند و حافظ بیت‌المال باشند تا عده‌ای اموال بیت‌المال را به تاراج نبرند.

به گزارش خوبان، آیت‌الله احمد پروایی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفت‌تیر اظهار کرد: در رأس این شهدا، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی که رئیس قوه قضائیه وقت بود همچنین فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه زحمت کشان و دست‌اندرکاران این مجموعه تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه استکبار جهانی و دشمنان از آغاز انقلاب به دنبال آن بوده‌اند تضعیف، کمرنگ کردن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی بابیان اینکه دشمنان از همان ابتدا برای به تحقق رساندن این هدف خود دست به ترور زده‌اند گفت: برای این نقشه شوم دشمنان اقدام به شهادت رساندن مردم کشور ما و به‌ویژه مسئولان انقلابی، دلسوز و شاخص نظام زده‌اند.

پروایی با اشاره بر اینکه نظام جمهوری اسلامی انسان‌های بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است افزود: در این نقشه شوم هفت‌تیر ما انسان‌های بزرگی را فدای انقلاب کردیم که از جمله آن‌ها شخصیت بی‌نظیری مانند شهید آیت‌الله بهشتی بود که البته در کنار ایشان 72 تن از یاران باوفای امام و انقلاب نیز به شهادت رسیدند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نقشه‌های دشمن برای هراساندن مردم را پوچ و بی‌ثمر خواند و گفت: دشمنان امام و انقلاب گمان می‌کردند که با این جنایت‌ها می‌توانند عزم راسخی که این ملت برای ادامه راه امام و شهدا دارند را سست کنند، اما غافل از اینکه راه حق و حقیقت از ابتدا با شهید و شهادت بیمه‌شده است و نمی‌دانستند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی انقلاب عزیزشان را رها نخواهند کرد.

پروایی با اشاره به تحمیل جنگ از سوی دشمن به ایران گفت: گرچه جنگ را بر ما تحمیل کردند اما دفاع جانانه ملت از وطن موجب پیدایش انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان شد. در طول سال‌های انقلاب تا به امروز دشمنان ایران و اسلام نقشه‌های زیادی برای براندازی نظام کشیده است اما با رهبری مقتدرانه امام راحل و نائب برحق ایشان؛ مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور به‌موقع مردم درصحنه نقش بر آب شده است.

وی بابیان اینکه نقشه‌های ظالمانه دشمن برای ضربه به نظام اسلامی تمام نشده است خاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان اسلام جنایاتی را در ذهن خود می‌پرورانند تا بازهم با ترور بتوانند در دل مردم ایران هراس ایجاد کنند اما این خیال خام را با خود به گور خواهند برد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حادثه تروریستی تهران که توسط عده‌ای خودفروخته و کوردل اتفاق افتاد را یکی دیگر از این نقشه‌ها دانست و افزود: مردم در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران باشکوه و صلابت حضور یافتند و با مشت‌های گره‌کرده خود بر دهان دشمنان انقلاب کوبیدند.

پروای خطاب به دشمنان ایران و نظام اسلامی اظهار کرد: دشمنان بدانند اینجا ایران است؛ کشوری که در خون و قلب ملت آن عشق به سیدالشهدا (ع) وجود دارد، ملتی که شعار هیهات من الذله که برگرفته از مکتب سرخ حسینی است را سر می‌دهد و از استکبار جهانی و دشمن نمی‌هراسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلابی که به برکت آن حسین فهمیده‌ها، باکری‌ها، همت‌ها، همدانی‌ها، صیادها، کاظمی‌ها و عشوری ها تربیت شدند. قطعاً این ملت با فرهنگ ایثار، استقامت و شهادت به قله‌های رفیع خواهد رسید.

وی با تقدیر از خدمت‌گزاران مردم در قوه قضائیه گفت: بنده به نمایندگی از مردم شریف استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان قضایی درخواستی دارم و آن اینکه در احقاق حقوق مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه فقرا و مستضعفین تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیرند.

پروایی بابیان اینکه مردم قوه قضائیه را پناه و مأمن خویش می‌دانند تصریح کرد: مسئولان قضایی باید در برخورد با متخلفان و کسانی که قصد ایجاد فتنه در کشور دارند و آن‌هایی که اقدام به فساد اقتصادی کرده و بیت‌المال را به تاراج برده‌اند برخورد قاطع داشته باشند که این خواسته من درواقع یک مطالبه عمومی از سمت ملت شریف ایران اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که به‌دوراز فشارها و نترسیدن از تخریب‌ها و توطئه‌ها وظیفه‌ شرعی و الهی و انقلابی خود را در قبال ملت سربلند ایران انجام دهد، قطعاً مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران از قوه قضائیه‌ای قاطع، انقلابی  و سالم حمایت خواهند کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads