کد خبر: 142523 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 ژوئن 2017 - 09:12

عارف :

بدعهدی‌هایی در برجام وجود دارد/ شورای انقلاب فرهنگی سند ۲۰۳۰ را از دستور خارج کرد

رئیس فراکسیون امید مجلس در خصوص سند ۲۰۳۰ و توقف اجرای آن گفت: شورای انقلاب فرهنگی این را از دستور خارج کرد سند جامع تر و کامل تر از این داریم به نام سند تحول که بیش از ۱۰ سال روی آن کار شده است.

به گزارش خوبان، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران در خصوص توان دفاعی کشور اظهار داشت: هیچ وقت اجازه ندادیم کسی در این زمینه دخالت کند و بارها مطرح شده که نقض برجام نیست و به تعهد خودمان پایبند هستیم و در تقویت بنیه دفاعی خود از تمام توانمندی های داخلی استفاده می کنیم.

عارف در خصوص برجام گفت: گفتیم که بدعهدی هایی وجود دارد و امید است اروپا به طور جدی پایبند باشد و آمریکا باید توجه کند به ضرر طرف های برجام نباشد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون دولت دوازدهم هم خاطرنشان کرد: هنوز خیلی زود است در این رابطه اظهار نظر کرد.

عارف همچنین پیرامون بازپس گیری بنیاد علوی گفت: اطلاع دقیقی ندارم اما طبیعتا باید به طور جدی پیگیری شود.

رئیس فراکسیون امید مجلس در خصوص سند ۲۰۳۰ و توقف اجرای آن تصریح کرد: شورای انقلاب فرهنگی این را از دستور خارج کرد. ما سند جامع تر و کامل تر از این داریم به نام سند تحول که بیش از ۱۰ سال روی آن کار شده است و از نظرات همه صاحبنظران در آن استفاده شده است.

وی افزود: سند تحول باید مبنای حرکت و تلاش های آموزش و پرورش باشد که بتوانیم به جهت گیری های لازم برسیم. ما سند برتر از ۲۰۳۰ داریم و در عین حال هر وقت هر سندی حرف خوبی داشته باشد به آن توجه می کنیم.

منبع :فارس

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads