کد خبر: 142434 - تاریخ: چهارشنبه، 28 ژوئن 2017 - 08:42

معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی گیلان:

۵۶۰۰ پروژه نیمه تمام در گیلان داریم/ جلوی تصویب هرگونه پروژه جدید را خواهیم گرفت

رحمانیان گفت: برنامه ما اتمام پروژه های نیمه تمام است و در نظر داریم تا اتمام پروژه های قدیمی از تصویب هرگونه پروژه جدید ممانعت کنیم.

به گزارش خوبان؛ معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی به گیلان دو بخش دارد اظهار داشت: یک بخش مربوط به خود استان است که میزان اعتبار امسال تعیین تکلیف شده برای امسال حدود ۴۱۰ میلیارد تومان است و منابع آن اعتبارات استانی، اعتبارات نفت و گاز و ماده ۱۸۰ است.

 

روزبه رحمانیان با اشاره به اینکه چون هنوز تعیین تکلیف تقسیم اعتبار بین شهرستانها انجام نشده رقم اعتبار تخصیصی به هر شهرستان مشخص نیست افزود: حدود دو هفته آینده جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان تشکیل شده و سهم آنها از این اعتبارات برای پرژوه هایی که ماهیت شهرستانی تعیین تکلیف خواهد شد.

 

معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت گیلان با بیان اینکه حدود ۵۶۰۰ پروژه نیمه تمام در سال ۹۵ داشتیم گفت: البته پیش بینی این بود که در صورت تخصیص اعتبار مناسب حدود ۳۷۰۰ پروژه در همان سال به پایان برسد که چون هنوز سال مالی تمام نشده است میزان دقیق آن را نمی توانیم گزارش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه راه آهن رشت – قزوین پروژه ای است که راه و شهرسازی و شخص آقای نوبخت پیگیر آن هستند اظهار کرد: پیش بینی این است که امسال بخش عمده ای از راه آهن رشت – قزوین افتتاح شود.

رحمانیان با بیان اینکه برنامه سازمان مدیریت برنامه ریزی برای توسعه استان در حوزه گردشگری است تصریح کرد: بحث گردشگری بسیار گسترده است،  یک وجه آن مربوط به بخش خصوصی است و بخش دیگر مربوط به نهاد های دولتی است و اعتباری که توسط دولت برای حوزه گردشگری تخصیص می یابد مربوط به تامین زیرساخت هاست و خود پروژه ها را باید بخش خصوصی ورود بکند.

معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت گیلان با اشاره به اینکه برنامه اصلی ما اتمام پروژه های نیمه تمام است گفت: بر طبق قانون هر شهرستان تنها می تواند ۱۰ درصد از بودجه را به پروژه های تازه تخصیص بدهد و در نظر داریم تا اتمام پروژه های قدیمی جلوی تصویب هرگونه پروژه جدید را بگیریم و ممانعت کنیم.

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads