کد خبر: 142401 - تاریخ: چهارشنبه، 28 ژوئن 2017 - 08:30

 سردار حسن حسن نیا:

شهدای مدافع امنیت با نثار خونشان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند

 سردار حسن حسن نیا عصر در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت شهید حسن عشوری در مسجد صاحب الزمان(عج) رودسر اظهار داشت: شهدای مدافع امنیت با نثار خونشان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و ما تا همیشه مدیون این جانفشانی‌ها هستیم.

به گزارش خوبان،  سردار حسن حسن نیا عصر در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت شهید حسن عشوری در مسجد صاحب الزمان(عج) رودسر اظهار داشت: شهدای مدافع امنیت با نثار خونشان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و ما تا همیشه مدیون این جانفشانی‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه  امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: بی‌تردید ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه می‌تواند در جهت آشنایی نسل جوان با این فرهنگ ناب اثربخش باشد.

حسن نیا تصریح کرد: امثال شهید عشوری سنشان به اندازه‌ای است که حتی امام خمینی (ره) را ندیدند ولی با تأسی از فرهنگ ناب عاشورا و سیره زندگی اهل بیت (ع)، جانانه در راه دفاع از دین و کشور ایستادگی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه‌های گوناگون انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند افزود: ملت با اتحاد پای آرمان‌های انقلاب و رهبری نظام ایستاده‌اند و مادامی که این راه ادامه داشته باشد هیچگاه شکست نخواهیم خورد.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و دنیا بی‌نظیر و مثال زدنی خواند و افزود: همه دیدند که چگونه شلیک 6 موشک میان برد سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخت و این اقتدار به برکت رهبری معظم انقلاب، جانفشانی شهدا و پشتوانه مردمی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فتنه سال 88 گفت: فتنه سال 88 هم با هدایت‌های مقام معظم رهبری، بصیرت و پشتوانه مردمی ناکام ماند و اگر اینها نبود یقیناً مشکلات بیشتری پیش می‌آمد زیرا هدف دشمنان از این فتنه، براندازی نظام بود.

سردار حسن نیا با اشاره به اینکه دشمنان شبانه روز در تلاش برای توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت: آن‌ها برای ما برنامه ریزی کرده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی شهید حسن عشوری را فدایی ولایت، کشور و مردم خواند و افزود: شهید عشوری و دیگر شهدای مدافع حرم و امنیت، جانشان را فدا کردند تا عزت، شرف و استقلال این کشور پابرجا مانده و دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود در کشور دست یابند.

انتهای پیام/4656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads