کد خبر: 142376 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 ژوئن 2017 - 10:01

استاندار گیلان خبرداد :

معاون اول رئیس جمهوری فردا به گیلان سفر خواهد کرد

استاندار گیلان گفت :معاون اول رئیس جمهوری فردا به منظور بازدید از پروژه های عمرانی بزرگ و بهره برداری از چند طرح و بررسی وضعیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر می کند .

به گزاش خوبان ، دکتر محمدعلی نجفی پس از نشست هماهنگی سفر معاون اول رییس جمهور به گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد گفت: معاون اول رییس جمهور فردا به منظور افتتاح و بازدید از طرح های عمرانی بزرگ، افتتاح چند طرح  و شرکت در جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای چارشنبه و پنج شنبه در  این سفر ۹ پروژه گردشگری، صنعتی، عمرانی  اقتصادی و زیربنایی درچند شهرستان به بهره برداری خواهد رسید افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع صد و ۹۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده است که نهصد و ۲۹ نفر اشتغال مستقیم را در پی خواهد داشت.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه تقریباً تمامی این هزینه ها توسط بخش خصوصی انجام شده است اظهار داشت: جمعی از معاونین رییس جمهور، وزرا و روسای سازمان ها ومدیران عامل بانکهای کشور معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند که تعدادی از طرح ها توسط دکتر جهانگیری و تعدادی نیز توسط همراهان ایشان افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سفر فروردین ماه سال جاری  دکتر روحانی به گیلان اشاره کرد و افزود:  این در حالی است که در دهه فجر سال گذشته ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید و در هفته دولت پیش رو نیز پروژه های بسیاری آماده  افتتاح می باشد.

وی با بیان اینکه در این سفر دکتر جهانگیری از راه آهن رشت قزوین بازدید خواهد کرد افزود: پروژه راه آهن جزو پروژه های مهم استان و کشور است  که مورد  تاکید رییس جمهور ی نیز هست که بعضاً مشکلاتی  وجود داشت اما اکنون این پروژه با سرعت در دست اجرا می باشد.

استاندار گیلان بررسی ادامه ساخت پروژه راه آهن قزوین – رشت به بندر کاسپین، بندر انزلی و آستارا را از جمله مباحث اصلی در این بازدید عنوان کرد و گفت: حضور و تاکید معاون اول رییس جمهور به مقامات ذیرط در سرعت بخشیدن مراحل پایانی اجرای این پروژه بسیار اثر بخش است.

وی بازدید از باقیمانده پروژه آزاد راه قزوین – رشت را از دیگر برنامه های سفر کاری دکتر جهانگیری به گیلان عنوان کرد و افزود: انشاء ا… با حضور معاون اول رییس جمهور حل  تنگناهها  اجرای ۸ کیلومتر باقی مانده این آزاد راه  هدایت خواهد شد.

دکتر نجفی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: سایت بندری و بندر کاسپین که فرصت خوبی را برای گیلان و ایران فراهم کرده از جمله پروژهایی به شمار می روند که مورد بازدید دکتر جهانگیری و همراهان وی  قرار خواهد بود.

استاندار گیلان از افتتاح چند طرح در منطقه آزاد انزلی و پروژه صنعتی در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: جمع بندی این سفر در نشست شورای اداری خواهد بود که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

وی با اشاره به  عنایت رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری در خصوص اجرای سیاستهای اقتصادمقاومتی گفت: این نشست با حضور معاون اول رییس جمهور که خود فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور را برعهده دارند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از کار آفرینان اقتصادی و بخش های مختلف سیاسی، نخبگان، دانشگاهیان و روحاینت معزز برگزار خواهد شد.

دکتر نجفی با بیان اینکه در این نشست، برنامه های آینده دولت در استان بررسی و تصمیم گیری می شود  افزود: همه هدف ما بر این است تا شرایطی فراهم گردد  تا در شرایط  انتقال دولت یازدهم به دولت دوازدهم، کندی در نظام اجرایی و مدیریتی استان و بخش های مختلف اقتصادی و پروژه های عمرانی ایجاد نشود و حضور دکتر جهانگیری می تواند این مهم را قوت بیشتری داده  تا با شتاب افزون تری کارهای در دست اجرای گیلان  ادامه یابد.

 

انتهای پیام/698


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads