کد خبر: 142235 - تاریخ: یکشنبه، 25 ژوئن 2017 - 08:30

شکری:

دولت تکلیف محور باشد نه طلبکار/ ما از اسلام آمریکایی بیزاریم

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت تکلیف محوری دولت تأکید کرد و گفت: انقلاب باکسی تعارف ندارد و مسئولان اجرایی کشور نباید از انقلاب طلبکار باشند.

به گزارش خوبان، محمود شکری در گفتگو با خبرنگار فارس در تالش به مسئول محور بودن دولت تأکید کرد و اظهار کرد: ما حرفمان این است که افرادی که در نظام اسلامی ایران در بخش اجرا مسئولیت دارند باید تکلیف محور باشند و از نظام و انقلاب طلبکار نباشند.

وی بابیان اینکه ما باکسی تعارف نداریم و همه به انقلاب بدهکارند، افزود: روی سخن من با همه دست‌اندرکاران است و باکسی تعارف ندارم و انقلاب هم باکسی تعارف ندارد و به کسی بدهکار نیست؛ انقلاب نه به آقای لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس بدهکار است و نه به آقای روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور بدهکار است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: همه به امام، شهدا و انقلاب بدهکاریم و باید به راه امام و رهبر معظم انقلاب بدهکار باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به شخص ولی‌فقیه کشور بدهکاریم که با درایت، تعهد، تقوای الهی، خدامحوری و توکل به خدا توانسته بر عهده استکبار بربیاید و دستشان را بخواند و توطئه‌هایی را که یکی پس از دیگری می‌چینند را خنثی کند.

شکری با اشاره به اینکه ما دست همه افرادی را که بخواهند به مسیر انقلاب بیایند و ادامه‌دهنده راه امام و شهدا باشند را می‌بوسیم، گفت: مسئولان ما باید ادامه‌دهنده راه پیامبران، ائمه و قرآن باشند چون تکلیف بشریت را مشخص کرده است.

وی با تأکید بر این مهم که باید در مسیر مقاومت حرکت کرد، افزود: ملت تاکنون روی حرفشان ایستاده‌اند و با گرسنگی، تشنگی، بیکاری و با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد تحمل کرده است و همپا و همراه رهبر عزیز در مقابل دشمنان ایستاده است.

نماینده تالش بزرگ در خانه ملت بیان کرد: متأسفانه یک عده غرب‌گراها و انسان‌های کم‌صبر و فرصت‌طلب و قدرت‌طلب و ثروت‌اندوز به دنبال این هستند تا قدرت را در دست بگیرند و یک چراغ سبزی و چشمکی به غرب و رؤسای خودشان بزنند و این پیام را بدهند که بله ما در حال کند کردن سرعت روند انقلاب هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: همه انقلابیون برای ما عزیز هستند و همه‌کسانی که تلاش می‌کند چه با قلمشان چه با کار شبانه‌روزی خود در حال خدمت به مردم هستند و تبعیت می‌کنند از دستورات رهبری برای ما قابل‌احترام‌اند.

شکری بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب شبانه‌روز در تلاش است تا امانتی که امام و مردم بر دوشش گذاشته‌اند را در پیچ‌وخم‌های انقلاب عبور دهد و به صاحب اصلی‌اش که امام عصر عجل الله تعالی فرجه شریف است تقدیم کند، افزود: نباید در مسیر پیشرفت انقلاب و حرکت رهبری سد ایجاد کرد و رهبری را خون و دل داد بلکه باید همکاری کرد و دستوراتش را اجرا کنیم چون دستورات رهبر معظم انقلاب دستورات اسلام ناب است.

وی به سخنان نجفی استاندار گیلان پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: استاندار گیلان اعلام کرده که ناجوانمردانه دولت را تخریب کردند.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال افزود: چه کسی حاضر است دولت خودش را که حرف انقلاب را زده و در چارچوب انقلاب برای مردم کار کرده را می‌زند.

ضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه اگر کسی حرف چنین دولتی را بزند اصلاً انقلابی نیست و در اختیار دشمن است که حرف دولت اسلامی و انقلابی را بزند، بیان کرد: کسیکه بدگویی دولتی که در اختیار اسلام، مسلمانان و ولایت‌فقیه است را بزند چنین فردی در اختیار آمریکا و دشمنان ایران است.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads