کد خبر: 142221 - تاریخ: شنبه، 24 ژوئن 2017 - 17:52

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در رشت:

از اهداف پلیس در طرح سالم سازي پيشگيري از وقوع جرم و ايجاد بستري مناسب و امن براي تفريح مردم است

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: از اهداف پلیس در طرح سالم سازي پيشگيري از وقوع جرم و ايجاد بستري مناسب و امن براي تفريح مردم است

به گزارش خوبان،  حجت الاسلام والمسلمين  غلام حيدر حيدري  در نشست طرح سالمسازي دريا كه با حضور فرمانده انتظامي استان گيلان، رئيس اداره تبليغات اسلامي، فرمانداران، رئيس پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه و جمعي از مسئولان انتظامي در سالن كوثر ستاد انتظامي برگزار شد، با بيان اينكه هدف از اجراي طرح سالم سازي دريا، اجراي واجب فراموش شده امر به معروف، تامين امنيت اجتماعي و آرامش در سواحل شمال كشور است.

وي حفظ حريم اخلاقي،الهي و ارزش هاي ديني را در سواحل و تفرجگاه ها ضروري دانست و افزود: پاسداري از ارزش هاي اسلامي، پيشگيري از وقوع جرم و ايجاد بستري مناسب و امن براي تفريح مردم، از اهداف پليس در طرح سالم سازي سواحل به شمار مي روند.

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا سواحل، تفرجگاه‌ها، مراكز تجاري، بازارچه‌ها، مناطق آزاد تجاري، مناطق گردشگري و ساير مناطق آلوده را از نقاط هدف طرح سالم سازي دريا قلمداد كرد و بيان داشت: طرح سالم سازي دريا در سال هاي گذشته موجب كاهش ناهنجاري‌هاي امنيتي و اخلاقي، افزايش رضايت مردمي و احساس امنيت، اشراف اطلاعاتي ناهنجاري‌ها و پاسخ به مطالبات عمومي شده است.

حجت الاسلام والمسلمين غلام حيدر حيدري با اشاره به اينكه بيشترين آمار غرق شدگان در استان گيلان مربوط به دو شهر رودسر و بندرانزلي هستند، تصريح كرد: 72 درصد غرق شدگان در استان گيلان غيربومي بوده اند.

وي از عدم رعايت استانداردهاي لازم در ساخت طرح ها، عدم استفاده مردم از طرح ها و روي آوردن به مناطق ممنوعه، عدم توجه به هشدارهاي پليس، كمبود نيرو و ضعف نظارت در مناطق شنا ممنوع و و وسعت مناطق ممنوعه به عنوان عوامل اصلي تلفات در دريا نام برد و اضافه كرد: امنيت، سلامت و آرامش مردم نبايد با طرح هاي اقتصادي ناديده گرفته شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads