کد خبر: 142163 - تاریخ: شنبه، 24 ژوئن 2017 - 00:38

علیرضا محمدی :

مردم نیکوکاری و احسان را مدیون فرهنگ شهید و شهادت هستند

علیرضا محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید مدافع امنیت حسن عشوری فرزند همکار امدادگر این نهاد اظهار کرد  : مردم نیکوکاری و احسان را مدیون فرهنگ شهید و شهادت هستند و نیکوکاری حد و مرزی نمی شناسد .

به گزارش خوبان ، علیرضا محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید مدافع امنیت حسن عشوری فرزند همکار امدادگر این نهاد اظهار کرد  : مردم نیکوکاری و احسان را مدیون فرهنگ شهید و شهادت هستند و نیکوکاری حد و مرزی نمی شناسد .

وی با قدردانی از حمایت همه جانبه ی وکلای نیکوکار در معاضدت حقوقی خانواده های نیازمند افزود : بسیاری از خانواده های تحت حمایت به دلیل مشکلات مالی توان پیگیری  پرونده های حقوقی خود  را ندارند و معاضدت حقوقی وکلای نیکوکار باعث کاهش چشمگیر این هزینه ها می شود.

 محمدی با  اشاره به  اینکه هم اکنون  250 وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری می کنند   تصریح کرد :  نیکوکاری فقط در جنبه ی مادی آن خلاصه نمی شود بلکه راههای دستگیری از نیازمندان متنوع و بسته به موقعیت اجتماعی افراد انجام می شود . معاضدت حقوقی وکلای نیکوکار در جهت رفع مشکلات حقوقی نیازمندان یکی از همین شیوه ها است  که برای خانواده های عزت مند این نهاد آرامش و امنیت به همراه می آورد .

وی خاطر نشان کرد ماه مبارک رمضان  فرصت مناسبی برای همدلی بیشتر با خانواده های نیازمند و ایتام است و خوشبختانه امسال در ماه مبارک رمضان بیش از 12 هزار نفر آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اعلام کرده اند که از این تعداد تاکنون  حمایت 4900 حامی  قطعی شده است .

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads