کد خبر: 14216 - تاریخ: دوشنبه، 10 دسامبر 2012 - 16:12

هديه بسيج دانشجويي به معصومه ابتكار

خوبان خبر: اميرعلي آزادي مسئول بسيج دانشجويي دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران گفت: با توجه به صحبت هاي خانم ابتكار در مناظره با آقاي روح الاميني؛ قصد داريم هديه اي براي ايشان ارسال كنيم.

به گزارش خوبان به نقل از رجا، اميرعلي آزادي مسئول بسيج دانشجويي دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران گفت: با توجه به صحبت هاي خانم معصومه ابتكار در مناظره با آقاي روح الاميني؛ قصد داريم هديه اي براي ايشان ارسال كنيم.
اين فعال دانشجويي در گفتگو با رجا گفت: خانم ابتكار در بخشهايي از سخنان خود در اين مناظره از سعه صدر و صبر اقاي خاتمي در مواجهه با دانشجويان سخن گفتند كه به نظر مي رسد علت بيان اين امر توسط ايشان، فراموشي بسياري از وقايع دوران آقاي خاتمي است.
وي ادامه داد: سال 83 وقتي آقاي خاتمي به دانشكده فني دانشگاه تهران آمدند، ياران ديروز ايشان در دفتر تحكيم وحدت، آقاي خاتمي را مورد اعتراض قرار دادند اما آقاي خاتمي برخلاف سعه صدري كه خانم ابتكار از آن صحبت كردند، با ادبياتي به دور از شان يك رييس جمهور، به تهديد دانشجويان پرداخت و ضمن تهديد آنها به اخراج از سالن گفت: “آدم باشيد!” در حالي كه وقتي آقاي احمدي ن‍ژاد سال 85 در دانشگاه اميركبير عكسش را آتش زدند گفت: من همه شما را مثل فرزند خودم دوست دارم.
آزادي تصريح كرد: اين تنها يك نمونه از نوع رفتارهاي دولت اصلاحات در برخورد با منتقدان خود است و با توجه به اينكه فيلم وقايع آن روز دانشگاه تهران قبلا در مستندي تحت عنوان “رفتار متفاوت دو رييس جمهور در برخورد با مخالفان خود” تهيه شده است، قصد داريم اين مستند را براي دفتر خانم ابتكار در دانشگاه تربيت مدرس ارسال كنيم تا ايشان ضمن بازيابي حافظه تاريخي خود، دفعات بعدي مستند تر سخن بگويند.
وي در پايان يادآور شد: آقاي خاتمي نه تنها در دوران رياست جمهوري خود، بلكه بعد از آن نيز وقتي در سالهاي 86 و 87 به دعوت يكي از تشكل هاي شبه دانشجويي دانشگاه تهران به دانشكده فني آمد، حاضر نشد ميان دانشجويان منتقد حاضر شود و در يك اقدام نمايشي در سالن از پيش پر شده هواداران خود به سخنراني پرداخت كه به نظر مي رسد همين مساله باعث شده خانم ابتكار تصور كنند آقاي خاتمي چون ميان هواداران خود به راحتي صحبت كرده است، داراي سعه صدر بالايي است!

انتهای پیام/ الف. ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads