کد خبر: 142147 - تاریخ: جمعه، 23 ژوئن 2017 - 16:18

فرمانده سپاه قدس استان گیلا

ایران امروز محور آزادی‌خواهی دنیاست و زیر بار ظلم و نظام سلطه جهانی نخواهد رفت

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: ایران امروز محور آزادی‌خواهی دنیاست و زیر بار ظلم و نظام سلطه جهانی نخواهد رفت، این انقلاب ۴۰ سال است با تمام قدرت در حال حرکت است.

به گزارش خوبان، سردار محمد عبدالله پور در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی رشت با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضرت امام روز قدس را روزی جهانی می‌دانست که تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین است و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی بابیان اینکه حضرت امام با نام‌گذاری روز قدس بر پاشنه آشیل دشمن دست گذاشت گفت: حضرت امام با انقلاب نظام سلطه چپاولگر جهانی را بر هم زد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: ایران امروز محور آزادی‌خواهی دنیاست و زیر بار ظلم و نظام سلطه جهانی نخواهد رفت، این انقلاب ۴۰ سال است با تمام قدرت در حال حرکت است.

وی بابیان اینکه ایران نظام جهانی را به چالش کشیده است بیان کرد: امروز ناوهای آمریکایی جرأت هیچ‌گونه اقدامی علیه کشور ما را ندارند، امروز این‌ها اسیر قدرت جمهوری اسلامی ما هستند.

عبدالله پور با اشاره بر اینکه گام‌های انقلاب به سمت آزادی جهانی است گفت: ملت‌های طرفدار نهضت اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند، امروز نظام سلطه با ایجاد گروه‌های تروریستی در سوریه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند اما نتوانستند خط مقاومت را بشکنند.

وی با اشاره به اقدام نابخردانه داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل افزود: ایران با پرتاب موشک‌های ذوالفقار نشان داد که اگر به ایران تعدی کنند در خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند، امروز توان موشکی سپاه حدی است که می‌تواند در یک‌لحظه نتانیاهو را نیز از اتومبیل خود پیاده کند.

عبدالله پور توان موشکی سپاه را مایه پیشبرد اهداف نظام دانست و بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، به‌زودی حتی قبل از ۲۵ سال قدس را آزاد می‌کنیم و به امامت رهبر انقلاب نماز جمعه را در مسجدالاقصی برپا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان به شهادت شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری اشاره کرد و گفت: در سالروز عملیات نصر و شهادت شهید عارف مهدی خوش‌سیرت هستیم که این روز را نیز گرامی می‌داریم.

 

 

انتهای پیام*4565


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads