کد خبر: 142082 - تاریخ: جمعه، 23 ژوئن 2017 - 09:38

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

منطقه آزاد انزلی متعلق به کل استان گیلان است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد انزلی به دلایل مختلفی با نام انزلی معرفی شده است و در حقیقت متعلق به کل گیلان است و رشت به‌عنوان مرکز استان از سهم بیشتری در این مورد برخوردار است.

به گزارش خوبان، حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس ابتکاری از جانب امام خمینی (ره) است و با گذشت زمان اهمیت این روز بیش از پیش مشخص می‌شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام  روز قدس، توجه تمام افکار عمومی جهان را نسبت به مردم مظلوم فلسطین متوجه کرده است.

 

وی با اشاره به حمله تروریستی داعش به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران با حمله موشکی به قلب داعش بیان داشت: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به اتفاقات اخیر دارای حساسیت بسیار زیادی است.

 

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت همیشه آگاه ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی اتحاد و یکپارچگی ملت، حکومت و دولت ایران با یکدیگر را به رخ تمام جهانیان می‌کشد و ثابت می‌کند اسرائیل و آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با کمک مالی به تیم‌های فوتبال استان گیلان اظهار داشت: فوتبال از جمله ورزش‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه جوانان است که نباید از آن در جهت سوءاستفاده تبلیغاتی استفاده کرد.

 

حسنی با بیان اینکه دامن زدن به مشکلات سپیدرود باعث کمک به این تیم نمی‌شود تصریح کرد: ایجاد جنجال و شلوغ کاری‌های رسانه‌ای در هرموضوعی، باعث ضرر و کمرنگ و بی اهمیت نشان دادن موضوع می‌شود.

 

وی با اشاره به کمک مالی منطقه آزاد انزلی به تیم‌های فوتبال گیلان اذعان داشت: میزان و چگونگی کمک مالی منطقه آزاد انزلی به دو تیم ملوان و سپیدرود باید خارج از جنجال و به‌صورت کارشناسانه بررسی و محاسبه شود.

 

حسنی با بیان اینکه سپیدرود به حمایت همه جانبه منطقه آزاد انزلی نیاز دارد بیان داشت: ملوان و سپیدرود دو تیم محبوب گیلانی هستند و سپیدرود تیم ریشه دار گیلانی در لیگ برتر است و با وجود مشکلات بسیار زیادی که داشته است به موقعیت فعلی دست یافته است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره منطقه آزاد انزلی ابراز داشت: منطقه آزاد انزلی مختص به شهر و محدوده خاصی نیست و موظف است با سرمایه ملی که در اختیار دارد از تمام ورزش‌ها و جوانان حمایت کند.

 

حسنی از منطقه آزاد انزلی به‌عنوان منطقه آزاد استان گیلان یاد کرد و افزود: منطقه آزاد انزلی به‌دلایل مختلفی با نام انزلی معرفی شده است و در حقیقت متعلق به کل گیلان است و رشت به عنوان مرکز استان از سهم بیشتری در مورد آن برخوردار است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads