کد خبر: 142025 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 ژوئن 2017 - 10:37

سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در ستاد تامین سلامت دریا:

امیدوارم با یک هم افزایی مناسب بتوانیم آمار غریق را به صفر برسانیم و احساس امنیت و آرامش خاطر را برای مسافران ایجاد کنیم

فرماندار رشت گفت : با تلاش همه بتوانیم امسال شاهد هیج غریقی در شهرستان رشت و استان نباشیم و برای همه مسافران خاطره خوبی را در شهرمان و استان گیلان رقم بزنیم.

به گزارش خوبان: دومین جلسه ستاد تامین سلامت دریا روز گذشته در سالن اجتماعات این فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

در این جلسه سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت:در راستای توسعه گردشگری که یکی از جاذبه های آن دریا است و نقطه هدف شهرستان رشت در جذب گردشگری است و در این زمینه کارهای زیبایی در سواحل انجام شده است و سیاست ما بر این است که سواحل منحصر بفردی را از لحاظ گردشگر پذیری برای مسافران آماده کنیم و شهرستان رشت این پتاسیل را دارد.

وی افزود : با تلاش همه بتوانیم امسال شاهد هیج غریقی در شهرستان رشت و استان نباشیم و برای همه مسافران خاطره خوبی را در شهرمان و استان گیلان رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه بیشترین سواحل شهرستان رشت در دست دهیاران است اظهار داشت: بیشترین زحمات را هم در این راستا دهیاران عزیز متحمل می شودند و از همه آنها خواستارم تا پیگیری و بازگشایی و ارایه خدمات مطلوب در مناطق طرح سالم سازی دریا به گردشگران ، جدیت و اهتمام مراقبین در محل های خطر آفرین و مدیریت پسماند  توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار رشت در پایان گفت : امیدوارم با یک هم افزایی مناسب بتوانیم آمار غریق را به صفر برسانیم و احساس امنیت و آرامش خاطر را برای مسافران ایجاد کنیم تا برای همه، سال گردشگری خوبی باشد.

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads