کد خبر: 142020 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 ژوئن 2017 - 09:57

بیانیه اداره آموزش و پرورش منطقه خمام برای روز جهانی قدس

اداره آموزش و پرورش منطقه خمام طی اطلاعیه از همه آحاد مردم به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

به گزارش خوبان اداره آموزش و پرورش منطقه خمام طی اطلاعیه از همه آحاد مردم به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

“باسمه تعالی”

بار دیگر روز قدس همه با هم به صحنه می آییم. بار دیگر  با حضور  انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا با امت بزرگ رسول‌الله(ص) و همه آزادگان جهان، خشم نفرت و انزجار مقدس خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود و مرگ برصهیونیسم بین‌الملل فریاد خواهیم زد.

روز قدس فقط اختصاص به قدس ندارد، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز انتفاضه ملت‌های ستمدیده علیه طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی و کشورهای مرتجع عربی است.

لذا از تمام آحاد مردم به ویژه فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای منطقه دعوت بعمل می آید تا با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک حماسه زرین دیگر خلق نمایند.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در منطقه خمام رأس ساعت 11 صبح روز جمعه مورخ 1396/04/02از مقابل سپاه ناحیه مقداد خمام برگزار می شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads