کد خبر: 141998 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 ژوئن 2017 - 08:40

حجت الاسلام ايزدپناه :

هيچ توطئه و نيرنگي نميتواند سد راه فرزندان غيور جامعه ايران شود

حجت الاسلام ايزدپناه با تاكيد بر اينكه رشادت هاي شهداي امنيت دشمنان را خشمگين كرده است، بيان داشت: هيچ توطئه و نيرنگي نميتواند سد راه فرزندان غيور جامعه ايران شود.

به گزارش خوبان، اولين يادآوره شهداي امنيت استان گيلان با حضور فرمانده انتظامی استان؛ و جمعي از مسئولان و كاركنان انتظامي در نمازخانه ستاد انتظامی برگزار شد.
در اين مراسم معنوي، ياد و خاطره شهداي عرصه اطلاعات، بالاخص شهيد حسن عشوري، شهيد مهدي نوروزي و شهيد حسينعلي پورابراهيمي گرامي داشته شد.
حجت الاسلام والمسلمين ايزدپناه در اين مراسم با بيان اينكه در اسلام هيچ چيز ارزشمندتر و بالاتر از پاسداري نيست، گفت: شجاعت و رشادت از خصوصيات بارز شهداي عرصه امنيت است.
وي با اشاره به اينكه شهدا از جان شان گذشتند تا حدود و حريم الهي حفظ شود، تصريح كرد: در دنياي امروز همه مسائل وابسته به حفظ امنيت است.
حجت الاسلام ايزدپناه با تاكيد بر اينكه رشادت هاي شهداي امنيت دشمنان را خشمگين كرده است، بيان داشت: هيچ توطئه و نيرنگي نميتواند سد راه فرزندان غيور جامعه ايران شود.
وي اخلاص، عشق و ولايتمدارتري را از ويژگي هاي مبارزان عرصه امنيت برشمرد و افزود: درايت مقام معظم رهبري، پايه های استكبار را در جهان سست كرده است.
حجت الاسلام ايزدپناه با تاكيد بر اينكه شهادت تاوان امنيت است، خاطرنشان كرد: بهترين هواخواه و خونخواه شهدا، خداوند است.
مراسم روضه خواني و ضيافت افطار، حسن ختام مراسم يادبود شهداء عرصه امنیت استان بود.

انتهای پیغام/852

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads