کد خبر: 14189 - تاریخ: دوشنبه، 10 دسامبر 2012 - 09:24

غیبت‌ آیت‌الله صادق لاریجانی درجلسات مجمع تشخیص مصلحت باشروع فصل پاییز

خوبان خبر: آیت‌الله صادق لاریجانی یکی از شخصیت‌های حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدتی است که در جلسات این مجمع که ریاست آن به عهده هاشمی رفسنجانی است، حاضر نشده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مدتی است که برخی از روسای قوا در جلسات مجمع تشخیص حضور ندارند که یکی از آنها آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه است.

برپایه این خبر در این باره نیز یک منبع آگاه در مجمع تشخیص مصلحت ضمن تایید این غیبت گفت: وی در جلسات اخیر مجمع نبوده و حتی در برخی جلسات فقط یک ساعت حضور داشته و به‌دلیل مشغله کاری مجمع را ترک کرده است.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست، شروع فصل پاییز آغازی برای غیبت‌های رئیس قوه قضائیه در جلسات مجمع بوده است.

قابل ذکر است مهدی هاشمی نیز که از متهمان فتنه 88 می‌باشد، مهرماه سال‌جاری توسط دستگاه قضا بازداشت شد و در حال حاضر قرار بازداشت وی تا دو ماه دیگر تمدید شده است.

به گزارش فارس در تاریخ 24 اسفند 90 رهبر معظم انقلاب طی حکمی پنج‌ساله حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی را به عنوان رییس و رؤسای سه قوه، فقهای شورای نگهبان، دبیر شورایعالی امنیت ملی، وزیر یا رئیس دستگاهی که موضوع مورد بحث، به آن دستگاه مربوط است، رئیس کمیسیون متناسب با موضوع بحث از مجلس شورای اسلامی را به عنوان شخصیت‌های حقوقی مجمع تشخیص معرفی کردند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads