کد خبر: 14184 - تاریخ: دوشنبه، 10 دسامبر 2012 - 09:16

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان:

خطر مرگ در انتظار مسافران جاده حسن رود به زیباکنار است.

خوبان خبر: جاده حسن رود به زیباکنار خطرناک ترین جاده فرعی استان گیلان است.

به گزارش خوبان به نقل از کیهان، جاده حسن رود به زیباکنار خطرناک ترین محور فرعی استان گیلان است. این مطلب را رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عنوان و اظهار داشت: جاده حسن رود به زیباکنار با 85 فقره تصادف و 10 کشته به تنهایی 2 درصد کل تصادفات استان  و 3 درصد کشته های حوادث جاده ای استان در 6 ماهه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است.

مجید جمشاد گفت: این جاده به دلیل این که به یکی از سواحل زیبای استان منتهی می شود یکی از پرتردد ترین محورهای فرعی استان در ایام تعطیل به ویژه فصل تابستان است و علاوه بر توریستی بودن این مسیر شرایط ویژه ای را به این محور فرعی بخشیده است.

وی ادامه داد: این راه نواقص متعددی از جمله پل های بسیار باریک، پیچ های متعدد، فقدان روشنایی و شانه ی خاکی ، فقدان حفاظ ، عبور از مناطق مسکونی تجاری، تقاطع های آنتنی و غیره دارد که این عوامل سبب شده است تا این محور فرعی جز پرحادثه ترین محورهای فرعی استان در 6 ماهه اول سال جاری قلمداد شود. ضمن این که تقاطع غیر همسطح منطقه آزاد کاسپین نیز در این جاده نیمه تمام مانده و اتمام هر چه سریع تر این پروژه برای فصل مسافرت بعدی باید به طور جدی پیگیری شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به این که تعریض این جاده مدت ها پیش آغاز شده اما سرعت آن بسیار کند در حال انجام است گفت: این روند با تردد زیاد جاده اصلا همخوانی ندارد.

انتهای پیام/الف.ن

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. پارس
     | 2012/12/10 - 13:35
    پاسخ

    متاسفانه همیشه برای حوادث و جرایم از امکانات و ابزارهای تند و خشن استفاده می نمایم در صورتی که میزان خروجی و عملکرد بسیار ضعیف بروز می نماید که این امر ریشه در سست بنیادی یا ساختار بسیار ضعیف می تواند داشته باشد به طور مثال همین قانون جدید راهنمایی و رانندگی که با تدوین جدیدش چهره ای سخت و خشن را از خود نمایان میکند ولی آیا تا کنون توانسته به آن آرمان یا مقصود لازم دست یابد؟مطمئنا پاسخ منفی میباشد .تا زمانی که نتوانستیم فرهنگ راهنمایی رانندگی را فرهنگ سازی کنیم هرگز هم نمی توانیم قانون آن را بر افراد تحمیل نماییم از جهت دیگر متاسفانه اداره راه و ترابری آن تعامل لازم را هرگز به نحو مطلوب فراهم نیاورده که عامل مهم و تاثیر گذار حوادث رانندگی و جاده ای میباشد که جای کتمان این واقعیت وجود نخواهد داشت..

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads