کد خبر: 141828 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 ژوئن 2017 - 09:00

بخشدار خمام :

امروزه فریاد دفاع از مسلمانان فلسطینی و قدس منحصر به ایران تنها نیست بلکه جهانی شده است

علیرضا مسچیان بخشدار خمام گفت: امروزه فریاد دفاع از مسلمانان فلسطینی و قدس منحصر به ایران تنها نیست بلکه جهانی شده است.

به گزارش خوبان: روز گذشته نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مسئولان در بخشداری خمام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام طی سخنانی در این نشست با تأکید بر اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس روز مبارزه با مستکبران و نماد مقابله ملت‌ها با استبداد است.

وی گفت: این روز تنها مختص به فلسطین نیست؛ بلکه مربوط به اسلام و حکومت اسلامی است و مایه مباهات ما است که در پی پیام امام راحل (ره)، ۸۰ کشور در سراسر دنیا اقدام به برپایی این مراسم بزرگ می‌کنند.

امام جمعه خمام روز قدس را تجلی آثار ماه مبارک رمضان دانست وافزود : روز قدس، روز احساس همدردی با مسلمانان جهان است است که می شود با توکل برخدا و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.

در ادامه این نشست علیرضا مسچیان بخشدار خمام گفت: امروزه فریاد دفاع از مسلمانان فلسطینی و قدس منحصر به ایران تنها نیست بلکه جهانی شده و همه آزادی خواهان دنیا و مسلمانان کشورهای اسلامی هم‌صدا با ملت ایران در این روز و برای تنفر از استکبار جهانی اعلام انزجار می‌کنند و برائت خود را از استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب اعلام می‌دارند و این ارمان امام را حل را پاس می‌دارند.

بخشدار خمام  روز قدس را روز احقاق حقوق مسلمانان جهان و دمیدن روح تازه به جان جهان اسلام دانست و تصریح کرد: مردم جهان به موضوع تأکید دارند که باید این مراسم همه‌ساله باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

علیرضا مسچیان همچنین بابیان اینکه این روز باعث اتحاد و همدلی بیشتر مردم خواهد شد، عنوان کرد: مسلمانان در روز جهانی قدس و در نقاط مختلف جهان با مشارکت بیشتر خود باعث اقتدار و عزت اسلام خواهند شد.

 

انتهای پیام/741564


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads