کد خبر: 14179 - تاریخ: دوشنبه، 10 دسامبر 2012 - 08:53

سرهنگ سیمائی: همه ی ما بسیجیان فدایی رهبریم.

خوبان خبر: رزمایش دوروزه الی بیت المقدس در روز دوم با سخنرانی حسینی بخشدار خمام و سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد در بخش های تحت فرماندهی سپاه ناحیه مقداد به پایان رسید.

به گزارش خوبان، رزمایش دوروزه الی بیت المقدس در روز دوم با سخنرانی حسینی بخشدار خمام و سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد به پایان رسید.

بخشدار خمام ابتدا با گرامی داشت یاد و خاطره همه ی شهدای انقلاب اسلامی، امام شهیدان و شهدای سرافراز بخش های تحت فرماندهی سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، آرزوی توفیق روزافزون توام با صحت و سلامتی را برای بزرگ پرچمدار همه ی بسیجیان انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نمود.

وی سپس از همه ی بسیجیان حاضر در میدان به سهم خود و به سهم همه ی آن هایی که این بسیجی ها به گردنشان حق دارند تشکر نمود.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش از فرمانده سپاه ناحیه مقداد، معاونین ایشان، و فرماندهان حوزه های مقاومت بخش های خشکبیجار و لشت نشاء نیز تقدیر و تشکر نمود.

بخشدار با اشاره به ماه حزن و اندوه اهل بیت در خصوص تقارن عاشورای امسال با هفته ی بسیج به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند :بسیج امتداد عاشورا است. و خاطر نشان کرد: برنامه های تحت فرماندهی سپاه ناحیه مقداد امسال به صورت عاشورایی برگزار گردید.

وی خصیصه ی رزمایش الی بیت المقدس را علاوه بر به نمایش گذاشتن توان رزمی بسیجیان سلحشور، مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی و امیدوار کردن دوستان انقلاب نسبت به پایداری به ارزش های نظام مقدس اسلامی دانست.

وی افزود: بسیج تجلی اراده آحاد جامعه برای پاسداشت ارزش هایی است که ماندگارند.

بخشدار شاخصه ی مهم بسیجیان را ولایت پذیری ، ایثارگری، بصیرت و حضور آگاهانه در صحنه دانست. و به این سخن از مقام معظم رهبری اشاره نمود: بسیج برای خودمان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

بخشدار در پایان سخنانش با یادآوری یاد و خاطره امام سفرکرده امت ، به سخنی از ایشان اشاره نمود: بسیج شجره طیبه و درخت پهناوری  است که ثمره و میوه ی آن بوی مست بهار و طراوت و عشق و شور و نشاط در جامعه است.

حسینی سخنان خود را با این دو بیت شعر به اتمام رساند:

ای کاش که هم نشین گل ها باشیم/ از نسل بزرگ موج و دریا باشیم

ای کاش که در رکاب آقا یک تن/ از سیصد و سیزده نفر ما باشیم.

در ادامه مراسم سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد با تشکر از همه ی بسیجیان سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشا که این دو روز در رزمایش الی بیت المقدس حضور داشتند ، این روزها را برای بسیجیان و همه ی آن هایی که در دوره دفاع مقدس در کشور زندگی  کردند و همه ی رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند،  یادآور آن روزها دانست.

سرهنگ سیمائی ادامه داد: از نوجوان تا بزرگسال همه در کنار هم برای یک دفاع مقدس عزمشان را جزم کرده بودند و آن حماسه را آفریدند و در انتها هم به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در بخش دیگری از سخنانش از مسئولین سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشا، از بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی که در طول این رزمایش و حتی پیش از آن در طی جلسات خود نیز همچون یک بسیجی ایفای نقش می کردند تقدیر و تشکر نمود.

سرهنگ سیمائی رزمایش را دارای دو پیام برشمرد: پیام اول اعلام آمادگی و اینکه در هر صحنه ای برای دفاع آماده ایم. و پیام دوم این که همه ی ما بسیجیان فدایی رهبریم. و اگر فرمانی برای جهاد از طرف ایشان صادر شود هرجایی که لازم باشد، از نظام جمهوری اسلامی، از آرمان های نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد چه در شهرها و چه در مناطق مرزی. و پیام ما برای دشمنان این است که نگاه چپ به این کشور و این نظام نداشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری ۱/ رزمایش دو روزه الی بیت المقدس در منطقه عمومی‌لاکان و بخش خمام

گزارش تصویری ۲/ برگزاری رزمایش دو روزه الی بیت المقدس در منطقه عمومی‌لاکان و بخش خمام

 

 

انتهای پیام/ س. الف

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. قلب روشن
     | 2013/03/29 - 13:19
    پاسخ

    سلام.
    سال نوتون مبارک.
    سایتتون خیلی عالیه برادر.
    لطفا به وبلاگ منم سربزنید ونظرتون رو بذارید.
    سال خوبی داشته باشید.
    یاعلی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads