کد خبر: 141778 - تاریخ: دوشنبه، 19 ژوئن 2017 - 08:35

عضو مجلس خبرگان رهبری :

اسلام در مورد دفاع از مظلوم برای مسلمانان تکالیفی را روشن کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی با دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم استان گیلان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله روز قدس اظهار داشت: اسلام در مورد دفاع از مظلوم برای مسلمانان تکالیفی را روشن کرده است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی با دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم استان گیلان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله روز قدس اظهار داشت: اسلام در مورد دفاع از مظلوم برای مسلمانان تکالیفی را روشن کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اساس اسلام بر پایه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم بنا نهاده شده است افزود: که اگر صدای مظلوم و مسلمانی شنیده شود و ما به ندای او و فریادش لبیک نگوییم در مسلمان بودنمان خلل ایجاد می‌شود.

وی گفت: علاوه بر باور دینی، وظیفه انسانی و بشری ما اقتضا می‌کند که هر جا ظلمی و ظالمی دیده شد برای سرکوب آن و دفاع از مظلوم قدم برداریم چون ظلم از مسایلی است که قبح آن را عقل درک می‌کند پس حتی به حکم عقل هم باید ظلم تقبیح شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه در دنیای کنونی مصادیق ظلم و استکبار جهانی و ایادی آن به وضوح قابل لمس است ابراز داشت: رژیم نامشروع و بی‌ریشه صهیونیستی از مصادیق بارز ظلم در جهان است.

پروایی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی وارد منطقه و اراضی مسلمانان شده و ده‌ها سال است که مردم مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است.

وی اظهار داشت: وظیفه شرعی، عقلی، عرفی و انسانی همه ما این است که به حمایت از مظلومان فلسطینی برخاسته و با لبیک به ندای امام راحل و امام خامنه‌ای حضور پرشوری در راهپیمایی یوم الله جهانی قدس داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نابودی و محو اسراییل نزدیک است اعلام داشت: آزادی قدس شریف آرزوی همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است که با اتحاد مسلمانان محقق می‌شود.

پروایی با اشاره به حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل گفت: حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله قدس علاوه بر اینکه اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست است مایه اقتدار و حافظ امنیت ملی در منطقه نیز هست.

وی با بیان اینکه حوادث تروریستی تهران با پشتوانه رژیم صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های عربی منطقه و با هدف ناامن کردن منطقه رخ داد افزود: خنثی کردن و دستگیری ده‌ها تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگاه‌های امنیتی کشور شاهدی بر تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن و به انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای اخیر در حادثه تروریستی تهران و شهید مدافع امنیت و انقلاب اسلامی شهید حسن عشوری خاطرنشان کرد: روز قدس امسال روز فریاد برای نابودی ظالمین جهان است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads