کد خبر: 141543 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 ژوئن 2017 - 19:20

فرماندار شهرستان رشت:

شاخص های اصلی در اقتصاد مقاومتی ، نقش کشاورزی است

فرماندار رشت گفت:یکی از شاخص های اصلی در اقتصاد مقاومتی ، نقش کشاورزی است و امیدوارم با همکاری شما عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای کاهش مشکلات کشاورزان برداریم.

به گزارش خوبان ، صبح امروز سیروس شفقی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به همراه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کرد.

در این دیدار فرماندار شهرستان رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامی داشتن  شب های قدر، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به تلاشگران و عزیزانی که در عرصه های مختلف کشاورزی شهرستان فعالیت می کنند خداقوت گفت و از همه تقدیر و تشکر نمود.

شفقی در ادامه اظهار داشت: یکی از شاخص های اصلی در اقتصاد مقاومتی ، نقش کشاورزی است و امیدوارم با همکاری شما عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای کاهش مشکلات کشاورزان برداریم.

فرماندار شهرستان رشت خواستار استخراج شاخص های کشاورزی شهرستان به جهت پیگیری در راستای اخذ اعتبارات متناسب با توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان رشت شد.

همچنین وی افزود باتوجه به اینکه حدود 33درصد کشاورزی استان به شهرستان رشت تعلق دارد گفت: باید به تناسب سطح کشاورزی شهرستان رشت نسبت به شهرستان های دیگر در تخصیص اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان توجه بیشتری گردد.

انتهای پیام/5


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads