کد خبر: 141541 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 ژوئن 2017 - 14:34

استاندار گیلان

باید شرایطی فراهم کنیم که گردشگران بیشتری بتوانند در گیلان حضور پیدا کنند

استاندار گیلان گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که گردشگران بیشتری بتوانند در گیلان حضور پیدا کنند.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران دراین  بازدید با بیان اینکه خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوب در بخش گردشگری  لاهیجان  شکل گرفته اظهار داشت: در 4 پروژه ای که امروز از آن بازدید شد حدود 60 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت پذیرفت که 300 نفراشتغال مستقیم  را در پی خواهد داشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه تعداد 400 تخت با بهره‌برداری از این هتل‌ها پیش‌بینی شده است افزود : تعدادی از این پروژه‌ها از پیشرفت بالای 95 تا 97 درصدی برخوردار می‌باشند که کارهای نهایی آن بیشتر در بخش تجهیزات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه الحمدا… امروز شاهد ساخت هتل‌های خوبی در شهرستان زیبای لاهیجان می‌باشیم افزود : شهرستان لاهیجان از قدمت و پیشینه غنی فرهنگی و استعدادهای مناسب در زمینه توریستی و تفریحی برخوردار می‌باشد.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان افزود : از سرمایه‌گذارانی که اعتماد کرده و در بخش‌های مختلف گیلان سرمایه‌گذاری می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی افزود : باید شرایطی فراهم کنیم که گردشگران بیشتری بتوانند در گیلان حضور پیدا کنند و این استان پذیرای میهمانان داخلی و خارجی بیشتری باشد .

دکتر نجفی با اشاره به بازدید امروز خود از پروژه دهکده گردشگری و باغ موزه شهرستان لاهیجان، سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این طرح را خوب توصیف کرد و افزود : انشاء ا… تمامی این پروژه‌ها فرصتی را ایجاد کند تا در سالی که به نام سال گردشگری در گیلان نام گذاری شده شاهد توسعه و شکوفایی این بخش در استان باشیم.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد : شرایط مناسب موجود در گیلان و رویکرد مسئولان موجب شده با استقبال سرمایه گذاران در بخش های مختلف اعم از صنعت ، کشاورزی ، تجارت و خدمات به ویژه در بخش گردشگری ساخت هتل ها و واحدهای پذیرایی مواجه باشیم.

وی همچنین از بانکها خواست شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری را فراهم کنند  و از این طرح ها حمایت بیشتری انجام دهند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به پیشرفت طرح های گردشگری در استان گیلان گفت:در آستارا چند پروژه گردشگری و هتل به بهره برداری رسید و در شهرستان های فومن و رشت پروژه های خوبی نیز درحال شکل گیری است و امسال سال بهره برداری طرح های گردشگری بویژه هتل در گیلان خواهد بود.

انتهای پیام/ ک


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads