کد خبر: 141220 - تاریخ: شنبه، 10 ژوئن 2017 - 23:28

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

شکست کولاکوویچ مقابل شاگردان سابقش/ ایران در خانه مغلوب صربستان شد+ تصاویر

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان شد.

به گزارش خوبان، تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته دوم لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک از صربستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در بازی احساسی و تا حدودی خارج از جدول مقابل شاگردان سابقش در تیم ملی صربستان از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. بازیکنان صربستان در ست نخست بازی بدون تأثیرپذیری از جو وحشتناک سالن مملو از جمعیت آزادی توانستند با اسپک‌های بهتر خود با نتیجه 25 بر 20 برنده شوند.

صرب‌ها در ست دوم با تکیه بر پاس‌هاس سرعتی و حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل مارکو پودراشچانین توانستند باز هم با نتیجه 25 بر 23 برنده شوند. بازیکنان ایران در این ست، عملکرد بهتری داشتند و از حریف پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند. بازیکنان ایران در پایان ست دوم، 23 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور و 16 پوئن از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز 34 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز مستقیم سرویس و 11 پوئن از اشتباهات ایران به دست آوردند.

بازیکنان ایران که خود را در آستانه یک شکست سنگین خانگی می‌دیدند در ست سوم با وجود خستگی ناشی از بازی 5 سته مقابل بلژیک، هر چه در توان داشتند به ویژه در دفاع روی تور رو کردند. پاس‌های سعید معروف برای تغذیه مهاجمان سرعتی خود و حمایت فوق‌العاده تماشاگران باعث ثبت نتیجه  25 بر 16 به سود ایران شد. اشتباهات بازیکنان صربستان نیز در پیروزی این ست تأثیرگذار بود.  بازیکنان ایران در پایان ست سوم، 32 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و 25 پوئن از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز 44 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 14 پوئن از اشتباهات ایران به دست آوردند.

بازیکنان صربستان در ست چهارم، تیم برتر میدان بودند و در نهایت توانستند 25 بر16 تیم ایران را شکست دهند و در نهایت 3 بر یک به پیروزی برسند. تیم ایران در این ست به دلیل اختلاف امتیاز زیادی که ایجاد شده بود از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد.

بازیکنان ایران در پایان ست چهارم، 40 امتیاز از اسپک، 10 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز سرویس و 33 پوئن از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان صربستان نیز 56 امتیاز از اسپک، 8 امتیاز از دفاع روی تور، 5 امتیاز مستقیم سرویس و 22 پوئن از اشتباهات ایران به دست آوردند.

تیم ملی ایران از ساعت 21:10 روز یکشنبه در آخرین بازی هفته دوم به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads