کد خبر: 141169 - تاریخ: شنبه، 10 ژوئن 2017 - 09:14

عضو کمیسیون بهداشت مجلس هشدار داد ‌

احتمال شیوع تب کریمه کنگو در شمال کشور/مردم گوشت را از مراکز ‌معتبر ‌خرید کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ‌با اشاره به احتمال شیوع تب کریمه کنگو در شمال کشور گفت:‌ مردم‌ گوشت مورد نیاز خود را ‌از مراکز و کشتارگاه‌های معتبر تهیه کنند.

به گزارش خوبان، ذبیح الله نیکفر با اشاره به پایان دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی حسن روحانی اظهار داشت: روحانی در 44 سال دوم ریاست جمهوری خود جهت جلوگیری از تکرار اشتباهات سابق می‌بایست نگاه ویژه‌ای نسبت به منتقدان عملکرد دولت خود داشته باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پذیرفتن اشتباهات گذشته، ایجاد فضایی مناسب برای ابراز انتقادات جریان‌های مختلف و توجه به منتقدان از جمله عواملی است که مانع تکرار اشتباهات دولت یازدهم می‌شود.

نیکفر با بیان اینکه روحانی باید خود را رئیس جمهور همه ملت ایران بداند افزود: عده‌ای با عنوان حامیان دولت یازدهم و دوازدهم منتقدان عملکرد روحانی را به‌ عنوان مخالفان دولت وی تلقی می‌کنند در صورتی که روحانی تنها رئیس جمهور حامیان خود نیست.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: در هفتمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در لاهیجان و سیاهکل مسائلی در بحث تایید صلاحیت برخی از کاندیدا ایجاد شد که باعث استعفاء 10 نفر از 11 عضو هیئت نظارت این شهرستان شده است.

نیکفر گفت: اعتراضات کاندیداها که عمدتاً قابل پیگیری و بررسی بوده با پایان یافتن و اعلام نتیجه انتخابات شوراهای شهر و روستا ادامه داشت اما به‌دلیل عدم دریافت نتیجه‌ای مناسب، کاندیداها اعتراض خود را به بنده ارجاع دادند تا جهت بررسی بیشتر توسط هیئت نظارت استان گیلان و مرکز تهران اقدام کنم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال شیوع تب کریمه کنگو در شمال کشور بیان داشت: همکاری مردم با خرید گوشت از مراکز و کشتارگاه‌های معتبر و رعایت نکات بهداشتی، تا حدی زیادی مانع ابتلاء و شیوع تب کنگو می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads