کد خبر: 141079 - تاریخ: جمعه، 9 ژوئن 2017 - 04:12

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در رشت:

16 درصد از فرش و صنایع دستی کشور توسط مددجویان کمیته امداد تولید می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در رشت گفت: 16 درصد از فرش و صنایع دستی کشور توسط مددجویان کمیته امداد تولید می شود

به گزارش خوبان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور به توانمندسازی در قالب ایجاد اشتغال خرد برای خانواده های تحت حمایت اشاره و اظهار کرد : سال گذشته 240 هزار خانوار از مددجویان از طریق ایجاد اشتغال ، توانمند شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شده اند .

وی با بیان اینکه با خروج این تعداد خانوار از چرخه حمایتی امداد سالانه دو هزار میلیارد ریال از مخارج و هزینه های آن کاسته می شود ، افزود : همکاری بانکهای عامل برای پرداخت به موقع و آسان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در تحقق فرآیند توانمندسازی خانواده ها نقش ارزنده و قابل تحسینی دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با تبیین مراحل ایجاد شغل برای خانواده ها ، تصریح کرد: استعداد سنجی، آموزش و کسب مهارت ، تامین منابع ، ارائه تسهیلات و نظارت بر طرح های اشتغال از جمله ی این مراحل است که برای رسیدن به اشتغال پایدار انجام می شود و پس از آن نیز پشتیبانی از طریق بازاریابی برای خرید محصولات مددجویان نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی با بیان این که 16 درصد از فرش و صنایع دستی کشور در امداد توسط مددجویان این نهاد تولید می شود ، گفت : کشور ما برای برون رفت از وضعیت کنونی بیکاری ، نیازمند افزایش مشاغل خرد و خانگی است که این موضوع در امداد مورد توجه جدی قرار دارد .

انتهای پیام415

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads