کد خبر: 14092 - تاریخ: یکشنبه، 9 دسامبر 2012 - 19:55

برگزاری مراسم یادواره برادران شهید میرزازاده در روستای ملکده لشت نشاء + عکس

خوبان خبر: مراسم یادواره برادران شهید میرزازاده روز جمعه با حضور جمعی از اهالی بخش لشت نشاء، اعضای حوزه مقاومت بسیج خشکیجار و لشت نشاء، خانواده های معظم شهدا و همرزمان و دوستان این شهید در مسجد پنج تن روستای ملکده لشت نشاء برگزار گردید.

به گزارش خوبان، مراسم یادواره برادران شهید میرزازاده روز جمعه(1391/9/17) با حضور جمعی از اهالی بخش لشت نشاء، اعضای حوزه مقاومت بسیج خشکیجار و لشت نشاء، خانواده های معظم شهدا و همرزمان و دوستان این شهید در مسجد پنج تن روستای ملکده لشت نشاء برگزار گردید.

در ابتدای مراسم تلاوت قرآن کریم توسط اسماعیل میرزازاده پسر عموی شهیدان میرزازاده آغاز شد، در ادامه حجت الاسلام روح الله زاده مشاور فرهنگی ولی فقیه در استان به سخنرانی پرداخت.

همچنین در قسمتی از مراسم وصیت نامه شهیدان میرزازاده توسط برادر شهید قرائت شد و در ادامه کلیپی از دوران جنگ و زندگی این شهیدان والامقام پخش شد.

در انتهای این مراسم معنوی نیز برادر نظامعلی یکی از مداحان اهل بیت به مداحی پرداخت.

لازم به ذکر است شهید محمد رضا میرزازاده در روز 18 آذر 1366 در منطقه ماهوت عراق به فیض شهادت رسید و برادر ایشان شهید علیرضا میرزازاده که مسئول پایگاه شهید مظلومی روستای رودپشت خشکبیجار بود، در روز 18 آذر 1373 در حین انجام وظیفه با زبان روزه در اثر سانحه تصادف به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عکس از:مجتبی فرهنگی

 

 

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads