کد خبر: 140890 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 ژوئن 2017 - 14:05

فرمانده انتظامي شهرستان رشت:

بدون مشاركت همگاني مردم تامين امنيت آحاد جامعه محقق نخواهد شد

سرهنگ شعباني درخاتمه با اشاره به اين يكي از راههاي كاهش جرايم، اجراي هدفمند طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم است، تاكيد كرد: بدون مشاركت همگاني مردم تامين امنيت آحاد جامعه محقق نخواهد شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ رحيم شعباني فرمانده انتظامي شهرستان رشت، در نشست با كاركنان انتظامي،خدمت در نيروي انتظامي را ارزشمند دانست و گفت:كاركنان نيروي انتظامي بايد از فرصت پيش آمده در جهت خدمت به مردم و رضايت خداوند خالصانه تلاش كنند.
وي افزود:هدف از ماموريت هاي پليس بايد ايجاد امنيت مشهود و احساس امنيت در جامعه باشد در غير اين صورت رضايتمندي مردم و جامعه محقق نخواهد شد.
سرهنگ شعباني با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري و تحقق شعار سال، عنوان داشت:پليس با برقراري امنيت پايدار نقش اساسي در تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال و همچنين در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز زمينه ساز توليد ملي و در پي آن اشتغال را فراهم مي كند.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت در ادامه با اشاره به اينكه يكي از اهداف دشمن در جنگ نرم ترويج فرهنگ بدحجابي و بدپوششي است،اظهار داشت: با اقدامات فرهنگي و اعمال به موقع قانون مي توان ناهنجاري ها را در جامعه از بين برد.
سرهنگ شعباني درخاتمه با اشاره به اين يكي از راههاي كاهش جرايم، اجراي هدفمند طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم است، تاكيد كرد: بدون مشاركت همگاني مردم تامين امنيت آحاد جامعه محقق نخواهد شد.

 

انتهای پیام/566


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads