کد خبر: 140857 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 ژوئن 2017 - 08:55

محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام مطرح کرد:

تشریح برنامه های آموزش و پرورش خمام برای اوقات فراغت دانش آموزان خمامی/ از بلیط نیم بهای استخر تا برگزاری کلاس های آموزشی و قرآنی

محمود کنعانی گفت: تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان منقعد شده که دانش آموزان منطقه از استخر خمام به صورت نیم بها می تواند استفاده کنند.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بخش خمام در تابستان اظهار داشت: همه ساله با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستان برنامه های وسیعی ندارک دیده ایم و برنامه ریزی خوبی در این خصوص برای دانش آموزان خمام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد اوقات فراغت در اداره آموزش و پرورش تشکیل شده است، گفت: با استفاده ظرفیت های کانون های حق شناس و عفاف و همچنین کانون های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای و با دبیران ورزشی برنامه ریزی مناسبی انجام خواهیم داد.

رئیس آموزش و پرورش خمام با اشاره به اینکه برای مدارس روستایی با توجه به هزینه ایاب و ذهاب، امکان حضور دانش آموزان در شهر وجود ندارد و برای اولیاء نیز مشکل می باشد، خاطرنشان کرد: در مدارس روستایی هم این کانون ها فعال می باشد و مدیران مدارس نیز اعلام آمادگی کردند.

کنعانی بعنوان نمونه گفت: امسال در مدرسه 22 بهمن چوکام که سالن ورزشی در جوار آن این مدرسه می باشد، ظرفیت استفاده برای روستاهای همجوار هم وجود دارد.

وی افزود: در مدارس شهری هم سالن هایی همچون امام حسین (ع) و سالن فرهنگ فعال می باشد و دانش آموزان شهری می توانند استفاده کنند.

محمود کنعانی با بیان اینکه در کنار اینها از ظرفیت های سایر ادارات بخش نیز استفاده می شود، گفت: در این خصوص جلسه ای در شورای آموزش و پرورش اوایل هفته خرداد ماه برگزار شد و روسای ادارات ورزش و جوانان ، کتابخانه شهید بهشتی، کمیته امداد خمام و فرمانده های بسیج دانش آموزی و شهری نیز حضور داشتند و هریک برنامه های خود را ارائه کردند .

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان منقعد شده که دانش آموزان منطقه از استخر خمام به صورت نیم بها می تواند استفاده کنند.

رئیس آموزش و پرورش خمام افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هم برای دانش آموزان تحت پوشش خود حضور در کلاس های تابستانی رایگان کرده است.

وی در پایان گفت: امسال رشته های خوشنویسی و خط تحریری، نقاشی و طراحی، زبان انگلیسی، رایانه، والیبال، آموزش قرآن  و شنا برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده و از مربیان ماهر و کارآزموده استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/5647


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads