کد خبر: 14066 - تاریخ: یکشنبه، 9 دسامبر 2012 - 15:07

دوچرخه سوار گیلانی به همراه دخترش سفر دور دنیا را آغاز کرد

خوبان خبر: یک دوچرخه سوار گیلانی به همراه دخترش سفر به دور دنیا را از روز یکشنبه از شهرستان رشت آغاز کرد .

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا،ˈفرهود گودرزیˈ 47 ساله با اشاره به اینکه من به همراه دختر 23 ساله ام از امروز سفرم را به تهران آغاز می کنیم و سپس راهی ژاپن خواهیم شد.

وی اظهار کرد : پس از ژاپن به قاره اقیانوسیه خواهیم رفت و از کشورهای استرالیا و نیوزلند عبور خواهیم کرد و سپس به منطقه آلاسکا می رویم .

وی ادامه داد : پس از آلاسکا به کشور شیلی می رویم و تمامی کشورهای قاره آمریکا را با دوچرخه طی خواهیم کرد .

این دوچرخه سوار گیلانی مدت سفرش را حدود 20 ماه اعلام کرد و بیان داشت : اگر بتوانیم با یاری خداوند این سفر به اتمام برسانیم، فقط جزایر ایسلند و گریلند را با دوچرخه سواری طی نکرده ایم .

وی هدف از سفرش را تبلیغ جاذبه های توریستی ایران ذکر کرد و گفت : هدف مان این است که سرمایه گذاران خارجی برای توسعه صنعت توریسم و گردشگری ایران جلب کنیم .

گودرزی اضافه کرد : همچنین خواهان ارتباط با تمامی ادیان و مذاهب هستیم چون دین ما این سفارش را کرده که به تمامی ادیان احترام بگذاریم .

وی افزود : در سفرمان به کشورهای مختلف از بناهای تاریخی، بیمارستان ها و بنیادهای خیریه نیز بازدید خواهیم کرد و همچنین جاذبه های گردشگری ایران را به صورت فیلم CD در کشورهای مختلف توزیع خواهیم کرد تا مردم قاره آمریکا و کشورهای ژاپن، استرالیا و نیوزلند بیشتر با جاذبه های توریستی ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/ 8862

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads