کد خبر: 14060 - تاریخ: یکشنبه، 9 دسامبر 2012 - 12:44

هند پخش چند شبکه اسلامی را متوقف کرد.

خوبان خبر: ممنوعیت پخش شبکه قرآن کریم که چیزی به جز تلاوت قرآن پخش نمی کند، نشان می دهد که چنین دستوری به طور کورکورانه صادر شده و از روی عناد و کینه مقامات علیه اسلام صادر شده است.

به گزارش خوبان به نقل از شیعه آنلاین، هند دستور ممنوعیت پخش 24 شبکه اسلامی در کشورش را صادر کرد. بیشتر این شبکه ها پاکستانی، نپالی، سعودی و بنگلادشی بودند.

شبکه هایی که پخش آنان در هندوستان ممنوع شده، دینی، خبری، فرهنگی و مستند بوده اند.

گفتنی است پس از صدور دستور ممنوعیت پخش این 24 شبکه، مقامات مسئول هندی با هدف توجیه این اقدام، اعلام کردند: با توجه به اینکه دیدن چنین شبکه هایی برای مردم مفید نیست، دستور ممنوعیت پخش آنها را صادر کردیم.

از جمله این شبکه ها می توان به GIO، DAN NEWS، EG TV، NOUR TV، MADANI TV، QTV، اکسپرس نیوز، که همگی از شبکه های پاکستانی هستند، اشاره کرد. اما شبکه NTV متعلق به نپال هم در میان این شبکه ها بوده است. شبکه قرآن کریم که از عربستان پخش می شود هم از جمله آنها بود.

منتقدان این اقدام در این باره می گویند: شاید بتوان برای ممنوعیت پخش هر یک از این شبکه های دینی، خبری، فرهنگی و مستند توجیهی مناسب پیدا کرد اما ممنوعیت پخش شبکه قرآن کریم که چیزی به جز تلاوت قرآن پخش نمی کند، نشان می دهد که چنین دستوری به طور کورکورانه صادر شده و از روی عناد و کینه مقامات علیه اسلام صادر شده است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads