کد خبر: 140563 - تاریخ: جمعه، 2 ژوئن 2017 - 10:13

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان

تورهای گردشگری مذهبی ماه مبارک رمضان در استان گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: تورهای گردشگری مذهبی در ماه مبارک رمضان در استان گیلان برپا می‌شود.

به گزارش خوبان، رضا علیزاده با اشاره به برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی گیلان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مدیریت واحدهای پذیرایی در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و در این راستا جلسات مشترکی را با دستگاه‌های مربوطه برگزار کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان اعلام داشت: مقرر شد واحدهای پذیرایی بین راهی با رعایت شئونات اسلامی خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

علیزاده “رشته و خشکار” را یکی از شیرینی‌های مورد علاقه مسافران دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه “رشته و خشکار” یکی از شیرینی‌هایی است که مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد جشنواره رشته خشکبار را قبل از ماه مبارک رمضان در صومعه سرا برگزار کردیم.

وی از برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این راستا با دفاتر خدمات مسافرتی هماهنگی لازم انجام شده و بعد از نماز ظهر و عصر تورهای زیارتی به یکی از مکان‌های زیارتی نظیر امام‌زاده ابراهیم و آستانه اشرفیه برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان هدف از برپایی تورهای گردشکری را آشنایی مسافران با جاذبه‌های گردشگری عنوان کرد و گفت: مراسم افطار تورهای زیارتی در یکی از مکان‌های زیارتی برپا شده و با توجه به اینکه استان گیلان سفره‌های افطاری قابل توجهی دارد می‌توانیم این سفره های افطار را به گردشگران در قالب این تورها معرفی کنیم.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads