کد خبر: 140498 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 ژوئن 2017 - 13:39

فرمانده انتظامي استان گيلان:

ناهنجاري در سواحل موجب تضييع حقوق ديگران و نقض حقوق شهروندي است

فرمانده انتظامي استان گيلان گفت: ناهنجاري در سواحل موجب تضييع حقوق ديگران و نقض حقوق شهروندي است.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا ميرحيدری در نشست خبری ، ضمن تسليت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال بنياگذار جهموري اسلامي امام (ره) و قيام خونين 15 خرداد با بیان اینکه برهم زدن نظم عمومی و زیر پا گذاشتن ارزش های اخلاقی از هيچ كس در جامعه پذيرفتني نيست، گفت: پليس مخالف شادي مردم نبوده اما با اقتدار در مقابل همه رفتارهای هنجارشکنانه می‌ایستد.
اين مقام ارشد انتظامي تصریح کرد: حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی توسط همه مسافرانی که گیلان را در روزهای تعطیل 14 و 15 خرداد به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند، ضروری است.

وي با تاکید بر اینکه ما پاسدار خون شهداء هستيم، خاطرنشان کرد:‌ ناهنجاري در سواحل موجب تضييع حقوق ديگران و نقض حقوق شهروندي است.
فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به تقارن تعطیلات اواسط خرداد با ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: روزه خواری در ملا عام خلاف تمام ارزش های دینی و انسانی بوده و پلیس به عنوان حافظ ارزشهاي اسلامي وظیفه خود می داند با این پدیده برخورد کند.
سردار ميرحيدري با بیان اینکه دشمن هزینه های هنگفتی انجام داده تا به صورت دقیق و هدفمند فرهنگ جامعه ایرانی را نشانه بگیرد، افزود: زیر پا گذاشتن ارزشهاي اسلامي در ایام سوگواری در راس اهداف شوم دشمن است.
اين مقام ارشد انتظامي مبارزه با بی نظمی و مفاسد اجتماعی را از اهداف پلیس در تعطیلات برشمرد و اضافه کرد:‌ پلیس با آمادگی کامل در خطوط ساحلی مسافرخیز استان حضور پیدا خواهد کرد تا ناهنجاری ها را به حداقل برساند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق و شئونات اسلامی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، خاطرنشان کرد: مردم می توانند بهترین یاور پلیس برای حفظ امنیت و آرامش پایدار در جامعه باشند.

 

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads