کد خبر: 140491 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 ژوئن 2017 - 10:11

فرماندار شهرستان رشت :

2 طرح سالمسازی دریا در شهرستان رشت میزبان خدمات به گردشگران است

فرماندار شهرستان رشت گفت: 2 طرح سالمسازی دریا در شهرستان رشت برای ارائه خدمات به گردشگران آماده است .

به گزارش خوبان: سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در جلسه تامین سلامت دریای شهرستان رشت، اظهار کرد: لازمه آغاز فصل گردشگری آمادگی کلیه دستگاه‌های مرتبط است تا بتوانند با برنامه ریزی و استفاده بهینه از امکانات موجود زمینه شادی و تفرج و نشاط گردشگران را فراهم کنند؛ باید تلاش کنیم رضایت، بهداشت و امنیت گردشگران را تامین کنیم.

شفقی ادامه داد: در این ایام از 6 طرحی که داریم، 22 طرح سالمسازی دریا برای ارائه خدمات به گردشگران آماده است و تا پایان ماه مبارک رمضان دیگر طرح‌ها هم آماده ارائه خدمات می‌شود. امیدواریم امسال شاهد غرق شدن هیچ یک از هموطنان مان نباشیم.

شفقی گفت: باید دهیاران ما بتوانند با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و با تلاش های خود سواحل امنی را برای گردشگران بوجود آورند. به سبب همکاری استاندار محترم مقرر شده امسال از منابع استانی بتوانیم برای ساماندهی سواحل در اعتبارات استفاده کنیم و منتظر اعتبارات کشوری نمانیم.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: همه باید آمادگی کاملی برای فصل گردشگری پیش رو داشته باشند خصوصا مدیران طرح‌ها باید نسبت به استاندارد سازی لازم اقدام کنند. نمی‌توانیم ادعا کنیم طرح‌های موجود در شان گیلان و گیلانی است ولی باید بهترین‌ امکانات موجود را برای میزبانی از گردشگران فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بنرهای هشدار دهنده و تابلوهای ممنوعیت شنا را مجدد بررسی کنید، روشنایی سواحل را مدنظر قرار دهید زیرا امنیت و آرامشی را برای گردشگران فراهم می‌کند. ساعت شروع و خاتمه شنا در نظر گرفته شود. جلوگیری از فروش اجناس فاسد و تاریخ مصرف گذشته را مد نظر قرار دهید. مجوزهای دریابانی را جدی بگیرید. تجهیز طرح‌های ساحلی به سیستم‌ها صوتی از دیگر موارد مهم است.
فرماندار شهرستان رشت در پایان تاکید کرد: دهیاری‌ها پسماند در سواحل را جدی بگیرند و نسبت به پاکسازی اقدام کنند زیرا آلودگی بصری بر میزان رضایت گردشگران تاثیر می‌گذارد.

 انتهای پیام/65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads