کد خبر: 140302 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 می 2017 - 08:35

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان:

افزایش قیمت برخی از اقلام در استان گیلان تابع قیمت کشوری است

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان با بیان اینکه تلاش است تعادل قیمت اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان در استان گیلان حفظ شود گفت: افزایش قیمت برخی از اقلام در استان گیلان تابع قیمت کشوری است.

به گزارش خوبان، علیرضا شعبان نژاد در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه قیمت برخی از اقلام پر مصرف ماه مبارک در استان گیلان افزایش یافته است اظهار داشت: افزایش قیمت برخی از اقلام در استان گیلان تابع قیمت کشوری است.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان، سبزی خوردن را جزء اینگونه اقلام نام برد بیا ن داشت: با وجود اینکه استان گیلان یک استان کشاورزی است اما محل تولید محصول سبزی خوردن نیست و محصول سبزی خوردن از استان‌های دیگر به استان گیلان وارد می‌شود.

شعبان‌نژاد با تاکید بر اینکه قیمت این‌گونه محصولاتی که به استان وارد می‌شود تابع تغییر قیمت در کشور است خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، استان گیلان در انبارهای خود گوشت منجمد ذخیره شده دارد که در بازارهای سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اشاره به اینکه تلاش است تعادل قیمت اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان در استان گیلان حفظ شود بیان کرد: افزایش قیمت در اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان با توزیع بیشتر کنترل می‌شود.

شعبان‌نژاد با تاکید بر اینکه قیمت اقلامی چون شکر و مرغ در استان هیچ‌گونه افزایشی نداشته است تاکید کرد: افزایش قیمت محصولات استانی به‌طور حتم پیگیری و تعزیراتی شده و با متخلفان این بخش، برخورد جدی می‌شود.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads