کد خبر: 140245 - تاریخ: دوشنبه، 29 می 2017 - 08:30

مدیرحج و زیارت استان گیلان:

متقاضیان سفر حج تمتع تا زمان تکمیل کاروان‌های زیارتی فرصت ثبت نام دارند

مدیرحج و زیارت استان گیلان گفت: متقاضیان سفر حج تمتع فقط تا زمان تکمیل ظرفیت کاروان‌ها فرصت ثبت نام دارند و در این بین اولویت با کسانی است که پیش از دیگر متقاضیان، ثبت نام و جهت تکمیل مدارک خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش خوبان، حسن فعال مدیرحج و زیارت استان گیلان با اشاره به ثبت نام کاروان‌های حج و زیارت در سراسر کشور اظهار داشت: کاروان‌های حج و زیارت استان گیلان و متقاضیان سفرحج هم‌زمان با سایر استان‌ها باید هر چه سریع‌تر جهت تکمیل ظرفیت و برگزاری جلسات آموزشی خود جهت ارسال مدارک نهایی اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت استان گیلان با اشاره به آخرین فرصت ثبت نام سفر حج تمتع اذعان داشت: متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت کاروان‌ها فرصت ثبت نام دارند و به‌دلیل حجم استقبال، کاروان زیارتی شهرستان آستارا تکمیل شده است و اکثر ظرفیت کاروان شهرستان‌های رشت، آستانه، لاهیجان و لنگرود نیز پر شده است.

فعال تصریح کرد: متقاضیانی که دارای اسناد واریزی 10 میلیون ریالی حج تمتع در بانک ملی تا پایان اسفند سال 85 هستند می‌بایست جهت تکمیل مدارک خود هرچه سریع‌تر مراجعه کنند و در این بین، اولویت با کسانی است که پیش از دیگر متقاضیان، ثبت نام وجهت تکمیل مدارک خود اقدام کرده‌اند.

وی درباره چگونگی مراحل ثبت نام گفت: افرادی که تمایل به ثبت نام الکترونیکی دارند می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://haj96.haj.ir در کاروان مورد نظر خود ثبت نام اولیه را انجام دهند و متعاقباً با تحویل مدارک مورد نیاز به آدرس کاروان، بقیه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده و یا با مراجعه حضوری به دفاتر کاروان‌ها، مدارک خود را به مدیران کاروان تحویل و ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیرحج و زیارت استان گیلان با اشاره به جزئیات و هزینه سفر حج تمتع برای زائران ابراز داشت: امسال سفر حج تمتع برخلاف سال‌های گذشته از شهر مکه آغاز می‌شود و کاروان‌ها پس از اعزام به شهر مکه به شهر مدینه مشرف می‌شوند.

فعال با بیان اینکه حج و زیارت استان گیلان امسال برای نخستین اعزام، 6 کاروان را از مجموع 795 هزار زائر گیلانی در نیمه دوم مرداد ماه به عربستان اعزام می‌کند خاطرنشان کرد: حداقل هزینه این سفر 11 میلیون و 575 هزار و 700 تومان بوده و حداکثر آن 13 میلیون و 5 هزار تومان است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads