کد خبر: 140231 - تاریخ: یکشنبه، 28 می 2017 - 14:27

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان مطرح کرد:

اعتقاد جدی آموزش و پرورش به کار کارشناسی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آموزش و پرورش از طرح نظرات کارشناسی استقبال می کند، زیرا خرد جمعی کمتر اشتباه می کند.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی در نشست مشترک با کارشناسان و مدیران معاونت های ابتدایی و پژوهش و برنامه ریزی گفت: آینده نگری و برنامه ریزی از مؤلّفه های مشترک این دو معاونت است و با وجود کارشناسان خبره و متخصص ، به آینده آموزش و پرورش خوش بین هستیم. وی توزیع متوازن امکانات آموزشی را از وظایف ذاتی آموزش و پرورش دانست و افزود: توجه به مناطق محروم و آموزش بچه ها جزو حق الناس است و ما باید بتوانیم امکانات شایسته را برای آنها فراهم کنیم.

سیروس محمدی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این نشست صمیمی گفت: آماده سازی بیش از 32 هزار جلد پیک آموزشی برای دانش آموزان پایه اولی ، آموزش 470 دانش آموز دیرآموز در مراکز مشاوره و آغاز چاپ کتابهای شهروند کوچولو بخشی از برنامه های اجرا شده آموزش ابتدایی است.

محمد امجدی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این جلسه گفت: معاونت پژوهش و برنامه ریزی یک حوزه وسیع و بین بخشی است به طوری که دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم، کمیته برنامه ریزی ، شورای تحقیقات و شورای سیاستگذاری ضمن خدمت در این معاونت تشکیل شده است. وی در پایان تجهیز پژوهشکده تعلیم و تربیت ، به روز کردن سیستم های رایانه و راه اندازی کتابخانه دیجیتال را از اولویت های اجرایی این معاونت ذکر کرد.

انتهای پیام/7461

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads