کد خبر: 140216 - تاریخ: یکشنبه، 28 می 2017 - 09:55

گزارشی از نخستین قسمت برنامه پربیننده شبکه ۳

قهرمان پارالمپیک میهمان ماه عسل شد/ خواستگار ده ساله با احسان علیخانی به گفتگو نشست

نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی ماه عسل با میزبانی از قهرمان پارالمپیک در رشته والیبال و همچنین یک خواستگار ده ساله روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

به گزارش خوبان، نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی و با مروری بر سال گذشته و همچنین با حضور مهمانی از برنامه سال ۱۳۸۸ روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

در بخشی از این برنامه علیرضا از اهواز به عنوان نخستین مهمان ماه عسل حضور پیدا کرد که این فرد سال گذشته هم مهمان این برنامه بود.

علیرضا ده سال در پی کسب اجازه از خانواده دختر مورد علاقه‌ای برای رفتن به خواستگاری او بود، اما چنین اجازه‌ای را به او نمی‌دادند تا این که پس از حضورش در برنامه سال گذشته ماه عسل و با صحبت‌هایی که احسان علیخانی و همچنین چند فرد دیگر با پدر دختر مورد علاقه علیرضا داشتند، او در نهایت به خواستگاری رفت و در شهریورماه نیز عقد کردند.

علیرضا همراه با همسرش که هم اکنون با یکدیگر زندگی می‌کنند در برنامه ماه عسل حاضر شد و گفت: در واقع برنامه ماه عسل ضامن من شد تا مرا قبول کردند که به خواستگاری دخترشان بروم.

در بخش دوم برنامه ماه عسل از یکی از میهمانان این برنامه در سال ۱۳۸۸ به نام مرتضی مهرزاد همراه با مادرش برای حضور مقابل دوربین دعوت شد.

مرتضی مهرزاد قد بسیار بلندی دارد که سال ۸۸ پس از این که خود را سال‌ها در خانه حبس کرده و از برخورد با مردم به دلیل تمسخر کردن شخصیتش دوری می‌کرد، هم اکنون قهرمان پارالمپیک است که نشان طلا دریافت کرده است.

مرتضی مهرزاد در برنامه ماه عسل امشب درباره تفاوت‌های کنونی خود نسبت به ۸ سال قبل سخن گفت و این در آن زمان خود را در اتاق حبس می‌کرد تا مردم او را اذیت نکنند، اما هم اکنون برای ایران باعث افتخار است و توانسته در رشته والیبال مدال طلا به دست بیاورد.

در ادامه برنامه مرتضی مهرزاد نشان طلایی را از مسابقات پارالمپیک به دست آورده بود، به پاس تمامی زحمت‌هایی که مادرش برای او کشیده است، بر گردن او انداخت.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads