کد خبر: 140127 - تاریخ: شنبه، 27 می 2017 - 08:35

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور:

سال گذشته 50 هزار مبلغ زکات در سراسر کشور وظیفه ترویج فرهنگ این فریضه الهی را به عهده داشتند

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور در نشست خبری گفت: سال گذشته 50 هزار مبلغ زکات در سراسر کشور وظیفه ترویج فرهنگ این فریضه الهی را به عهده داشتند.

به گزارش خوبان ، نجف علی انتظاری مدیرکل امور اجرایی زکات کشور در نشست خبری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنی برای جمع آوری حداکثری کمک های مردمی جهت رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان است.

وی با اشاره به پیشگام بودن استان گیلان در اجرای بسیاری از برنامه هایی که به نفع فقرا بوده است ، افزود : کمیته امداد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات کشور از سال 83 تا کنون وظیفه جمع آوری و هزینه کرد زکات مردم را به عهده دارد واین مهم با در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی انجام می شود.

انتظاری تصریح کرد : در سال گذشته 50 هزار مبلغ زکات در سراسر کشور وظیفه ترویج فرهنگ این فریضه الهی را به عهده داشتند و احکام زکات را به طور جامع و مفصل برای مردم تشریح و تبیین کردند.

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با بیان اینکه هر چه قدر احکام زکات به طور کامل برای مردم بیان شود تمایل بیشتری برای پرداخت زکات پیدا می کنند ، گفت : افزایش مشارکت مردم در پرداخت به موقع زکات موجب ارتقاء سطح زندگی محرومان و نیازمندان می شود .

وی با اشاره به اینکه از یک سال گذشته شروع به تبیین احکام زکات برای مردم شده است ، خاطرنشان کرد : این امر موجب می شود تا مردم در عید سعید فطر با آمادگی و رغبت بیشتری نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.

انتظاری تاکید کرد : رؤسای شورای زکات در استانها و شهرستانها موظف به اجرای قانون زکات هستند و باید از تمام ظرفیت های موجود برای ترویج فرهنگ زکات و تشویق مردم در پرداخت به موقع این فریضه الهی استفاده کنند.

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads