کد خبر: 140094 - تاریخ: جمعه، 26 می 2017 - 12:01

در گفتگو با خوبان خبر مطرح شد

تشریح ویژه برنامه‌های آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در ماه مبارک رمضان

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع)خمام ویژه برنامه‌های آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

سید احمد جعفر نژاد رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام صبح امروز در گفتگو با خوبان خبر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ارتقا فرهنگ دینی و معنوی و رساندن انسان به قله‌های سعادت انسان است.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه زدودن گناهان است بنابراین با بهره برداری از این ماه و پیشه کردن تقوا می توان در جهت رسیدن به پروردگار گام برداشت و خود را برای دور نگه داشتن از گناه در ماه های دیگر بیمه کرد.

سید احمد جعفر نژاد با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام در ماه رمضان گفت: نماز جماعت در تمامی اوقات صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا در مسجد جامع خمام برگزار می شود و پس از نماز ظهر و عصر طرح تلاوت نور که تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم است در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)  برگزار می گردد.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مسجد جامع خمام در خصوص برنامه های مسجد جامع در لیالی قدر اشاره کرد و افزود: در شب های مبارک قدر، پس از این که یک شبانه روز نماز قضا، در صحن آستان مقدس اقامه می شود، مراسم ویژه لیالی قدر همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.

سید احمد جعفر نژاددر پایان گفت: خوشا به سعادت کسانی که از ماه رمضان بهترین توشه ها را گرفته باشند چرا که هیچ ماهی به بزرگی و عظمت این ماه جهت رسیدن به پروردگار نمی باشد بنابراین ضیافت و مهمانی الهی زیبنده این ماه است.

 

انتهای پیام/26546


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads