کد خبر: 140049 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 می 2017 - 19:39

در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب مطرح شد:

آیت الله قربانی: وظیفه عالمان، آگاه سازی مردم‌ در پوچ بودن تبلیغات مخرب دشمنان علیه اسلام است / استاندار گیلان: بیش از 6 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری و بین فقرا ونیازمندان توزیع شد

آیت الله قربانی در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان گفت: وظیفه عالمان، آگاه سازی مردم‌ در پوچ بودن تبلیغات مخرب دشمنان علیه اسلام است

به گزارش خوبان: آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت:اسلام کامل‌ترین و جامع‌ترین مکتب در مبحث توحید و یگانه پرستی را دارد عنوان داشت: اگر مردم دنیا از راه و طرق زندگی اسلامی آگاه نباشند ثمره‌ای از آن به دنیا نمی‌رسد و باید آن را برای مردم تمام دنیا تبیین و ترویج کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه راه سعادتمندی باید با آخرین دین فرستاده شده خداوند به مردم دنیا معرفی شود ابراز داشت: وظیفه عالمان، آگاه سازی مردم‌ در پوچ بودن تبلیغات مخرب دشمنان علیه اسلام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معرفی اسلام توسط عالمان وابسته به غرب در عربستان سعودی اظهار داشت : آبشخوران استعمار غرب نمی‌توانند اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا معرفی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین زمان برای تبلیغ و تبیین حقایق دین است افزود: در این ماه، دل مردم آرام به ذکر پروردگار است که این امر آن‌ها را آماده برای گوش سپردن به حقایق دین می‌کند.

همچنین استاندارگیلان در این همایش گفت: بیش از 6 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری و بین فقرا ونیازمندان توزیع شد.

وی گفت : دولت برای خدمت به کشور به کمک همه مردم و علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمندیم و همه باید با هم و در کنار هم برای ایرانی آباد بکوشیم.
محمد علی نجفی استاندار گیلان گفت : بیش از اتمام انتخابات میدان رقابت را داریم اما پس از آن می‌بایستی در میدان رفاقت و همدلی وارد شویم.

استاندار گیلان افزود: ما وظیفه داریم دور از حواشی در کنار هم و برای ساخت فردایی روشن برای کشورمان تلاش کنیم و ایران بهتر و برتر را رقم بزنیم.

 

 

انتهای پیام/4164


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads