کد خبر: 139918 - تاریخ: چهارشنبه، 24 می 2017 - 09:41

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مجلس:

درصورت تهدید، ثابت می‌کنیم آزموده را آزمودن خطاست

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در صورت هرگونه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ثابت خواهیم کرد آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش خوبان، دریادار حبیب‌الله سیاری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به مرور شرایط کشور در عملیات بیت المقدس و تشریح مشخصات، ویژگی ها و نتایج این عملیات پرداخت.

وی ادامه داد: عملیات‌های مروارید، بیت المقدس، فتح المبین و والفجر حماسه‌هایی است که توسط رزمندگان اسلام انجام و موجب افتخار جمهوری اسلامی ایران شد. رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس میل جنگجویی را از دشمن گرفتند و میل توسعه طلبی ارتش عراق را از بین بردند. این در حالی بود که این عملیات در آستانه نشست اجلاس سران غیر متعهد انجام شد.

سیاری با تشریح مشخصات،‌ ویژگی ها و نتایج عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات با رمز “علی ابن ابیطالب” با حضور نیروهای مسلح و مردم در دهم اردیبهشت سال 61 به مدت 26 روز در جنوب غربی اهواز انجام شد که از سوی امام خمینی (ره)، فتح الفتوح نام گرفت. برای انجام این عملیات بزرگ فقط یک ماه فرصت داشتیم، اما رزمندگان اسلام توانستند دشمن و حامیان فرامنطقه‌ای آنان را در منطقه‌ای به وسعت 6 هزار کیلومتر مربع غافلگیر و زمین‌گیر کنند.

وی رمز موفقیت این عملیات را انگیزه الهی رزمندگان اسلام دانست و افزود: عاملی که باعث شد در مدت محدود 26 روزه حجم عظیمی از نیروی انسانی، مهمات، جنگ افزار و تدارکات رزم را تامین کنیم ایمان و انگیزه رزمندگان اسلام بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از افزایش سطح دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشور خبر داد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری با سه مولفه ایمان، دانش و شجاعت سطح دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح ارتقاء خواهد یافت و در صورت هرگونه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ثابت خواهیم کرد، آزموده را آزمودن خطاست.

پس از گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی برای رزمندگان اسلام،‌ نیروهای مسلح، خانواده شهدا و ایثارگران آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads