کد خبر: 139793 - تاریخ: دوشنبه، 22 می 2017 - 15:29

فرمانده سپاه قدس گیلان:

تقوا و اخلاص در رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب آزادسازی خرمشهر شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقوا و اخلاص در زرمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب آزادسازی خرمشهر شد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

به گزارش خوبان، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات،اظهار کرد:حضور 70درصدی ملت ایران در این دوره از انتخابات موجب عزت و اقتدار ملی شد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی از دوران دفاع مقدس است،گفت:به فرموده رهبری «حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از صفحات زرین تاریخ این کشور است که در آن اراده های استوار یک ملت به چشم می خورد»

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقوا و اخلاص در زرمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب آزادسازی خرمشهر شد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ چهار بار به خرمشهر تجاوز شده است، گفت: خرمشهر دوبار در زمان قاجار و یک بار در زمان پهلوی مورد تجاوز دشمن قرار گرفت که هربار برای آزادسازی آن،مجبور به دادن امتیازات زیادی شده ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد:تنها باری که خرمشهر بدون اعطای کوچکترین امتیازی به دشمن و بدون اینکه حتی وجبی از خاک آن داده شود آزاد شد، در خرداد ماه سال 61 و به همت جوانانی بود که تحت امر بنیانگذار انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

سردار عبدالله پور به ویژه برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت:افتتاح 97 مسکن مددجویان کمیته امداد توسط سپاه، افتتاح 24 پروژه عمرانی، تجلیل از خانواده شهدا و بازنشستگان، اجرای صبحگاه مشترک و… از مهمترین برنامه‌های هفته گرامی داشت سوم خرداد است.

وی ادامه داد:همچنین از چهار کتاب ساقیان حرم که خاطرات شهدای مدافع حرم در آن نگارش شده است، رونمایی می شود.

انتهای پیام/15

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads