کد خبر: 139774 - تاریخ: دوشنبه، 22 می 2017 - 11:57

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان:

‍ برخورد با برهم‌ زنندگان نظم عمومی مطالبه شهروندان از پلیس است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت:‌ برخورد جدی با برهم‌زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.

به گزارش خوبان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان ،ضمن تبريك حماسه بزرگ و مشاركت حداكثري مردم استان در انتخابات، با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج، تعدادي از رانندگان با ایجادترافیک تصنعی و آلودگی صوتي نظم عمومی را با اخلال مواجه کرده‌اند، گفت:‌ برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم عمومی جدی‌ترین مطالبه شهروندان از پلیس ظرف روزهای گذشته بوده است.
این مقام انتظامی با اشاره به ایجاد کارناوال های خیابانی و دور دور با خودرو به بهانه انتخابات،تصریح کرد:‌ حقوق شهروندان نباید به واسطه رفتارهای ناهنجار در خیابان‌ها پایمال شود.
وی با تاکید بر حضور حداکثری نیروهای پلیس برای برخورد با هر گونه نابسامانی ترافیکی و انتظامی، خاطرنشان کرد: همه رانندگان خاطی که در جهت بر هم زدن نظم عمومی و تضییع حقوق شهروندی خركت كنند، شناسایی و با دستور قضايي احضار خواهند شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه پلیس راهور در اعمال قانون رانندگان متخلف و اخلالگر صریح و قاطع خواهد بود، تصریح کرد:‌ پلیس راهور دستور قضايي را براي برخورد با اين راننده ها اخذ كرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به جریمه 70 هزار تومانی خودروهایی که تولید صدای ناهنجار و بوق‌های مکرر می‌کنند، بیان داشت:‌هر گونه اقدام برای آویزان شدن سرنشين از خودرو نیز 50 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه مسدود کردن مسیر آمبولانس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و ایجاد همهمه و ازدحام در خیابان‌ها در شان مردم ولایتمدار و بافرهنگ استان گیلان نیست و تهدیدی بزرگ علیه سلامت شهروندان است، از همه مردم و رانندکان خواست با رعایت قانون، نظم و اخلاق، از بروز ناهنجاری در خیابان ها پرهيز كنند.

 

انتهای پیام/265


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads