کد خبر: 139758 - تاریخ: دوشنبه، 22 می 2017 - 08:35

گزارش/

تجمع اعتراض‌آمیز شهروندان رشتی ‌مقابل مؤسسه مالی اعتباری کاسپین

جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین در اعتراض به عدم‌پایبندی این مؤسسه به تعهدات خود مقابل این سرپرستی این مؤسسه در رشت تجمع کردند.

جمعی از سپرده گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین به‌دلیل آنچه عدم پایبندی این مؤسسه به تعهدات خود عنوان می‌کنند مقابل سرپرستی این مؤسسه مالی در رشت تجمع کردند.

یکی از سپرده گذاران این مؤسسه در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از شهریور 94 تاکنون حدود 20 ماه است که سود حساب‌های سپرده گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین پرداخت نشده است.

وی افزود: نه‌تنها مدت‌هاست سودی به حساب‌های سپرده گذاران تعلق نگرفته بلکه اصل پول آنها نیز کم شده است و تاوان کسری و ورشکستگی مؤسسه را از سپرده گذار می‌خواهند جبران کنند.

سپرده گذار دیگری نیز در این مورد به خبرنگار تسنیم گفت: در گذشته، نام این مؤسسه مالی اعتباری فرشتگان بود که بدون اطلاع به سپرده گذاران به مؤسسه کاسپین تغییر نام پیدا کرد.

وی گفت: مؤسسه کاسپین استرداد سپرده‌های مردم را پس از گذشت چند ماه تا یک سال اعلام کرد که به‌دلیل تجمیع چند مؤسسه زیر چتر کاسپین مدتی است در پرداخت‌ها تأخیر ایجاد شده که این حرف دروغی بزرگ است و هیچ تجمیعی صورت نگرفته است.

این سپرده گذار افزود: به‌دلیل مشکلات مالی و درگیری‌ها و شکایات، حدود 6 ماه است که اصلاً پرداختی صورت نگرفته و اکنون پس از 6 ماه مؤسسه که زیر نظر بانک مرکزی است مدعی شده که به هیچ عنوان سود سپرده‌ها را نمی‌پردازد.

وی با بیان اینکه مردم از 2 میلیون تا 700 میلیون تومان سپرده گذاری کرده‌اند، افزود: سپرده گذاران باید رضایت بدهند که مبلغ 10 درصد از اصل سپرده‌هایشان کسر شود و الباقی طلبشان را نیز به‌صورت اقساط و در یک فرآیند نامعلوم دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، این ماجرا مورد اعتراض شدید سپرده گذاران قرار گرفت و پس از عدم پاسخگویی شعبات، جلوی سرپرستی کاسپین در رشت تجمع کرده خواستار پاسخگویی مسئول مؤسسه شدند.

بعد از عدم پاسخگویی شعبه سرپرستی، مردم به اتاق رئیس شعبه وارد شدند و شعار “مرگ بر دزد” و “کاسپین دزدی می‌کنه، دولت حمایت می‌کنه”، “دولت روحانی، با وعده توخالی” و “دولت حامی دزد، نمی‌خوایم نمی‌خوایم” سر دادند.

 منبع:تسنیم
انتهای پیام/46

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads